liczą się efekty
Certyfikowany coach kognitywny, socjolog, Executive MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Managerów.
Członek The Chartered Institute of Marketing. 16 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu i rozwoju. Praktyk kreowania i wdrażania innowacji związanych z transformacją cyfrową i organizacyjną. Potrafi przekuć ambitną misję i wizję firmy na praktyczny plan działania, uwzględniający realia psycho-społeczne i ekonomiczne danej organizacji.
Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących wielopoziomowo budowanej strategii, marketingu cyfrowego oraz systemowych zagadnieniach związanych z sukcesją w firmach rodzinnych. Jak coach pomaga ambitnym profesjonalistom oraz organizacjom poradzić sobie z wypaleniem zawodowym.
Z uwagi na wieloletnią współpracą z Fundacją Firm Rodzinnych, szczególnie bliskie są jej systemowe uwarunkowania i wyzwania stojące przed tego typu przedsiębiorstwami. Wie i uczy tego, że każda innowacja, jak ma być osiągnięta w organizacji, zawsze zaczyna się od pracy ze sobą. Potrafi dotrzeć do głębokich przyczyn stojących za sytuacjami wymagającymi zmiany. Zawsze patrzy na firmę i na człowieka jak na całość, wielowymiarowo, wiedząc że wszystkie części i aspekty wpływają na siebie wzajemnie. Jej Gallupowe talenty to: Współzależność – Maksymalista – Empatia – Wizjoner – Uczenie.