Trener z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym i praktycznym. Od ponad 15 lat szkoli, zarządza sprzedażą a także świadczy usługi doradcze organizacjom o profilu produkcyjnym.
Przez ponad 5 lat zarządzał Biurem Obsługi Klienta i Sprzedaży w Towarzystwie Ubezpieczeniowym Skandia Życie, gdzie osobiście szkolił i nadzorował pracowników obsługujących Klientów firmy w 6 lokalizacjach na terenie Polski oraz w firmach outsourcingowych.
Tworzył procedury sprzedaży i procedury szkoleniowe, nadzorował implementację standardów sprzedaży i obsługi Klienta, osobiście obsługiwał Klientów w procesach reklamacyjnych. Jego przygoda z zarządzaniem pokoleniami pracującymi dla wszystkich kanałów sprzedaży ubezpieczeń trwa do dziś. Doskonale rozumie i czuje różnice między pokoleniami, zarządzanie Pokoleniem Z jest jego osobistą pasją.
Twórca metodologii SOWA bazującej na teorii Junga, wspierającej typologię klientów dla sprzedaży kanałem telefonicznym.