Zarządzanie zmianą, zarządzanie projektami

Obietnica... 

Osoba, która zgłębi wiedzę na szkoleniu "Zarządzanie zespołem" pozna teorię dobrego teamu, ukształtuje umiejętność pracy zespołowej, nabędzie i rozwinie zdolności świadomego kierowania zespołem, pozna własne zalety i słabości w kontekście pracy w grupie. Określi optymalną indywidualną dla każdego uczestnika rolę w zespole, wynikającą z jego predyspozycji i cech charakterologicznych, pozna różne formy motywacji, uświadomi sobie potrzeby standaryzacji oceny pracowników, udoskonali umiejętności udzielania i przyjmowania pochwał i krytyki oraz umiejętności samooceny i oceny innych członków zespołu (przełożonych, podwładnych, współpracowników).

 

o nas 1

Dla kogo

  • Menedżerowie pracujący z zespołami
  • Liderzy organizacji
  • Kierownicy działów
  • Liderzy i kierownicy projektów
  • Nowo awansowani liderzy i menedżerowie
  • Specjaliści HR i trenerzy wewnętrzni
  • Właściciele małych i średnich firm
  • Osoby odpowiedzialne za transformację i zmiany w organizacji
 

Korzyści

  • Nauczysz się zarządzać kluczowymi kompetencjami lidera zespołu
  • Nauczysz się rozpoznawać preferowane role zespołowe członków zespołu i w miarę możliwości dopasowywać do nich zadania członków zespołu
  • Nauczysz się zarządzać swoja postawą podczas konfliktu w zespole
  • Nauczysz się zarządzać procesem konfliktu w zespole
  • Nauczysz się odczytywać kanał motywacji pracownika i dostosowywać rodzaj działań, zadań, nagród adekwatny do preferowanego stylu bycia motywowanym u pracownika
  • Nauczysz się obiektywizować ocenę pracownika
  • Nauczysz się udzielać pochwały i krytyki w sposób konstruktywny oraz rzetelny w oparciu o fakty
  • Nauczysz się przyjmować informację zwrotną od pracowników

o nas 1

TO TY DECYDUJESZ!

to ty decydujesz

 


Program szkolenia

Dzień 1: Zarządzanie zespołem i zmianą

  1. Dobry pracownik – dobry biznes – duża satysfakcja
  2. Potencjał pracowników i umiejętne jego wykorzystanie
  3. Tworzenie efektywnej struktury zespołu i czytelnych zakresów czynności
  4. Etapy rozwoju pracownika i zespołu
  5. Współodpowiedzialność zespołowa – metoda „We play the game”
  6. Strategie wprowadzania i zarządzania zmianą
  7. Zmiany a rzeczywistość
  8. Przygotowanie firmy do planowanych zmian
  9. Akceptacja zmiany jako kompetencja
  10. Budowanie poczucia przynależności do firmy
  11. Znaczenie kreatywności i elastyczności w zmianie
  12. Fazy przechodzenia przez proces zmiany
  13. Etapy procesu wprowadzania zmian
  14. 5 barier wprowadzania zmiany

Dzień 2: Identyfikacja z firmą czynnikiem motywacji

  1. Marka zaczyna się od komunikacji
  2. Kultura dialogu zamiast komunikacja „góra-dół”
  3. Wsłuchaj się z głos pracownika
  4. Zaangażowanie pracowników – Czym jest? Po co? Dla kogo?
  5. Czynniki budujące zaangażowanie
  6. Zaangażowanie a wyniki biznesowe
  7. Zaangażowanie a satysfakcja
  8. Rola zarządu oraz rola managera w procesie budowania wizerunku
  9. Pracownik ambasadorem marki
  10. Co kultura organizacji ma wspólnego ze światem EB

Liczba godzin: 16

Miejsce i termin – do ustalenia.

 

Zgłoś swój udział

Zgłoś zapotrzebowanie

To pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Podaj prawidłowy adres E-mail.
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Zaznacz pole antyspamowe.

Copyright 2009-2025 Akademia Kompas

Projekt i wykonanie StudioAlfa.pl tworzenie stron Joomla