Uczestnik szkolenia 'Sprzedaż 3.0' zdobędzie praktyczne umiejętności prowadzenia skutecznych działań sprzedażowych oraz projektowania strategicznych procesów sprzedaży z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technik. Dzięki temu będzie w stanie znacząco zwiększyć efektywność i wyniki sprzedażowe w swojej organizacji.
Dla kogo
przedsiębiorców, właścicieli, menadżerów
kierowników,
pracowników, sprzedawców, przedstawicieli handlowych, którzy na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży,
specjalistów ds. marketingu, którzy aktywnie uczestniczą w działaniach sprzedażowych poprzez wykorzystanie platform social-media.
Korzyści
Znajomość skutecznych technik sprzedażowych.
Umiejętność rozpoznawania i stosowania odpowiednich narzędzi sprzedażowych.
Lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta poprzez trafne zadawanie pytań.
Świadomość barier klienta w procesie sprzedaży i umiejętność ich przezwyciężania.
Skuteczne stosowanie języka korzyści w komunikacji z klientem.
Zdolność budowania trwałych i opartych na zaufaniu relacji z klientami.
Znajomość działań posprzedażowych, w tym podgrzewania leadów i utrzymywania kontaktu z klientem.
Program szkolenia
Dzień 1
Automotywacja sprzedawcy – „przebijanie balona”
Typologia osobowości w podejściu biznesowym
Bariery sprzedażowe
Co musisz wiedzieć aby zostać „zawodowcem”
Co jest ważniejsze od ceny w procesie sprzedaży?
Proces zakupowy, a doświadczenie klienta – Podróż Bohatera
Dzień 2
4 elementy, na które zwracają uwagę klienci w procesie zakupowym i w obsłudze klienta
Narzędzia i techniki sprzedawcy
Język korzyści, a Storytelling – w procesie sprzedaży i obsługi klienta