Skuteczna sprzedaż

Obietnica...

Osoba, która zgłębi wiedzę na szkoleniu "Skuteczna sprzedaż" nabędzie umiejętności skutecznego działania w sprzedaży wykorzystując dostępne narzędzia i techniki oraz cyfrowe narzędzia pomagające w sprzedaży w przedsiębiorstwie.

 

Dla kogo

  • handlowcy, sprzedawcy,
  • kierownicy działów handlowych
  • osoby, które chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in. nawiązywania kontaktu z klientem, diagnozy potrzeb sprzedażowych, prezentacji oferty, odpowiadania na obiekcje, finalizacji sprzedaży
 

Korzyści

  • Wymienia przykłady i zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w sprzedaży.
  • Charakteryzuje metody budowania cyfrowej ścieżki klienta.
  • Identyfikuje cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.
  • Identyfikuje rozwiązania do realizacji różnych form sprzedaży odpowiednie do specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesowego.
  • Analizuje i wyciąga wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży.
  • Identyfikuje właściwe działania i narzędzia wspierające działania sprzedażowe.
  • Proponuje działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta.
  • Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
  • Dostrzega różnorodności potrzeb klientów.
  • Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
  • Przekonuje klientów do własnego zdania.
 

Program szkolenia

  1. Nowoczesne narzędzia cyfrowe w skutecznej sprzedaży – wprowadzenie
  2. Czynniki skutecznego działania w sprzedaży – znajomość oferty, nawyki w sprzedaży, planowanie, zasady perswazji
  3. Nowoczesne narzędzia i rozwiązania cyfrowe wykorzystywane w sprzedaży - przykłady i zasady działania – przegląd i charakterystyka
  4. Identyfikacja rozwiązań do realizacji różnych form sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesu.
  5. Analiza i wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży.
  6. Budowanie pewności siebie i efektywność w sprzedaży
  7. Jak pewność siebie wpływa na sprzedaż
  8. Narzędzia do budowania pewności siebie
  9. Podnoszenie efektywności w działaniu
  10. Analiza strategii rozwoju sprzedaży i personalizowanie oferty
  11. Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta. Analiza działań sprzedażowych dostosowanych do ścieżki klienta.
  12. Planowanie działań w oparciu o potrzeby klientów w kontekście różnorodnych potrzeb klientów – personalizowanie oferty sprzedażowej
  13. Relacja firma klient – komunikowanie oferty i przekonywanie klienta do własnego zdania.
  14. Komponenty sprzedaży – nowoczesna sprzedaż wykorzystująca narzędzia cyfrowe, kontraktowanie sprzedaży, zamykanie sprzedaży, obsługa posprzedażowa klienta

Ilość godzin: 16h

Miejsce i termin: do ustalenia

Zgłoś swój udział

Zgłoś zapotrzebowanie

To pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Podaj prawidłowy adres E-mail.
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Zaznacz pole antyspamowe.

 

 

Galeria zdjęć ze szkolenia

Copyright 2009-2025 Akademia Kompas

Projekt i wykonanie StudioAlfa.pl tworzenie stron Joomla