Osoba, która zgłębi wiedzę na szkoleniu "Skuteczna sprzedaż" nabędzie umiejętności skutecznego działania w sprzedaży wykorzystując dostępne narzędzia i techniki oraz cyfrowe narzędzia pomagające w sprzedaży w przedsiębiorstwie.
Dla kogo
handlowcy, sprzedawcy,
kierownicy działów handlowych
osoby, które chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in. nawiązywania kontaktu z klientem, diagnozy potrzeb sprzedażowych, prezentacji oferty, odpowiadania na obiekcje, finalizacji sprzedaży
Korzyści
Wymienia przykłady i zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w sprzedaży.
Charakteryzuje metody budowania cyfrowej ścieżki klienta.
Identyfikuje cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.
Identyfikuje rozwiązania do realizacji różnych form sprzedaży odpowiednie do specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesowego.
Analizuje i wyciąga wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży.
Identyfikuje właściwe działania i narzędzia wspierające działania sprzedażowe.
Proponuje działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta.
Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
Dostrzega różnorodności potrzeb klientów.
Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
Przekonuje klientów do własnego zdania.
Program szkolenia
Nowoczesne narzędzia cyfrowe w skutecznej sprzedaży – wprowadzenie
Czynniki skutecznego działania w sprzedaży – znajomość oferty, nawyki w sprzedaży, planowanie, zasady perswazji
Nowoczesne narzędzia i rozwiązania cyfrowe wykorzystywane w sprzedaży - przykłady i zasady działania – przegląd i charakterystyka
Identyfikacja rozwiązań do realizacji różnych form sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesu.
Analiza i wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży.
Budowanie pewności siebie i efektywność w sprzedaży
Jak pewność siebie wpływa na sprzedaż
Narzędzia do budowania pewności siebie
Podnoszenie efektywności w działaniu
Analiza strategii rozwoju sprzedaży i personalizowanie oferty
Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta. Analiza działań sprzedażowych dostosowanych do ścieżki klienta.
Planowanie działań w oparciu o potrzeby klientów w kontekście różnorodnych potrzeb klientów – personalizowanie oferty sprzedażowej
Relacja firma klient – komunikowanie oferty i przekonywanie klienta do własnego zdania.