Skuteczna sprzedaż
Obietnica...
Szkolenie "Skuteczna sprzedaż" przygotowuje uczestnika do skutecznego działania w sprzedaży wykorzystując dostępne narzędzia i techniki oraz cyfrowe narzędzia pomagające w sprzedaży w przedsiębiorstwie.
Dla kogo
- Przedstawiciele handlowi
- Sprzedawcy
- Kierownicy działów handlowych
- Osoby, które chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in. nawiązywania kontaktu z klientem, diagnozy potrzeb sprzedażowych, prezentacji oferty, odpowiadania na obiekcje, finalizacji sprzedaży.
Uczestnik po udziale w szkoleniu
- Wymienia przykłady i zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w sprzedaży.
- Charakteryzuje metody budowania cyfrowej ścieżki klienta.
- Identyfikuje cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.
- Identyfikuje rozwiązania do realizacji różnych form sprzedaży odpowiednie do specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesowego.
- Analizuje i wyciąga wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży.
- Identyfikuje właściwe działania i narzędzia wspierające działania sprzedażowe.
- Proponuje działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta.
- Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
- Dostrzega różnorodności potrzeb klientów.
- Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
- Przekonuje klientów do własnego zdania.
Program szkolenia
Moduł I – Nowoczesne narzędzia cyfrowe w skutecznej sprzedaży – wprowadzenie
- Czynniki skutecznego działania w sprzedaży – znajomość oferty, nawyki w sprzedaży, planowanie, zasady perswazji
- Nowoczesne narzędzia i rozwiązania cyfrowe wykorzystywane w sprzedaży - przykłady i zasady działania – przegląd i charakterystyka
- Identyfikacja rozwiązań do realizacji różnych form sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesu.
- Analiza i wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży.
Moduł II – Budowanie pewności siebie i efektywność w sprzedaży
- Jak pewność siebie wpływa na sprzedaż
- Narzędzia do budowania pewności siebie
- Podnoszenie efektywności w działaniu
Moduł III – Analiza strategii rozwoju sprzedaży i personalizowanie oferty
- Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta. Analiza działań sprzedażowych dostosowanych do ścieżki klienta.
- Planowanie działań w oparciu o potrzeby klientów w kontekście różnorodnych potrzeb klientów – personalizowanie oferty sprzedażowej
- Relacja firma klient – komunikowanie oferty i przekonywanie klienta do własnego zdania.
- Komponenty sprzedaży – nowoczesna sprzedaż wykorzystująca narzędzia cyfrowe, kontraktowanie sprzedaży, zamykanie sprzedaży, obsługa posprzedażowa klienta
Ilość godzin – 16h
Dokładne miejsce przekazane zostanie w momencie realizacji usługi.
Zgłoś swój udział