Skuteczna sprzedaż

Obietnica...

Szkolenie "Skuteczna sprzedaż" przygotowuje uczestnika do skutecznego działania w sprzedaży wykorzystując dostępne narzędzia i techniki oraz cyfrowe narzędzia pomagające w sprzedaży w przedsiębiorstwie.

 

laboratorium samopoznania

Dla kogo

  • Przedstawiciele handlowi
  • Sprzedawcy
  • Kierownicy działów handlowych
  • Osoby, które chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in. nawiązywania kontaktu z klientem, diagnozy potrzeb sprzedażowych, prezentacji oferty, odpowiadania na obiekcje, finalizacji sprzedaży.

Uczestnik po udziale w szkoleniu

  • Wymienia przykłady i zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w sprzedaży.
  • Charakteryzuje metody budowania cyfrowej ścieżki klienta.
  • Identyfikuje cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.
  • Identyfikuje rozwiązania do realizacji różnych form sprzedaży odpowiednie do specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesowego.
  • Analizuje i wyciąga wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży.
  • Identyfikuje właściwe działania i narzędzia wspierające działania sprzedażowe.
  • Proponuje działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta.
  • Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów.
  • Dostrzega różnorodności potrzeb klientów.
  • Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia.
  • Przekonuje klientów do własnego zdania.

Laboratorium samopoznania szkolenie biznesowe 

 

 Program szkolenia

Moduł I – Nowoczesne narzędzia cyfrowe w skutecznej sprzedaży – wprowadzenie

  1. Czynniki skutecznego działania w sprzedaży – znajomość oferty, nawyki w sprzedaży, planowanie, zasady perswazji
  2. Nowoczesne narzędzia i rozwiązania cyfrowe wykorzystywane w sprzedaży - przykłady i zasady działania – przegląd i charakterystyka
  3. Identyfikacja rozwiązań do realizacji różnych form sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki rynku i przyjętego przez firmę modelu biznesu.
  4. Analiza i wnioski ze strategii rozwoju sprzedaży.

Moduł II – Budowanie pewności siebie i efektywność w sprzedaży

  1. Jak pewność siebie wpływa na sprzedaż
  2. Narzędzia do budowania pewności siebie
  3. Podnoszenie efektywności w działaniu

Moduł III – Analiza strategii rozwoju sprzedaży i personalizowanie oferty

  1. Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta. Analiza działań sprzedażowych dostosowanych do ścieżki klienta.
  2. Planowanie działań w oparciu o potrzeby klientów w kontekście różnorodnych potrzeb klientów – personalizowanie oferty sprzedażowej
  3. Relacja firma klient – komunikowanie oferty i przekonywanie klienta do własnego zdania.
  4. Komponenty sprzedaży – nowoczesna sprzedaż wykorzystująca narzędzia cyfrowe, kontraktowanie sprzedaży, zamykanie sprzedaży, obsługa posprzedażowa klienta

Ilość godzin – 16h

Dokładne miejsce przekazane zostanie w momencie realizacji usługi.

Zgłoś swój udział

Zgłoś zapotrzebowanie

To pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Podaj prawidłowy adres E-mail.
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Zaznacz pole antyspamowe.

 

Galeria zdjęć ze szkolenia

Copyright 2009-2025 Akademia Kompas

Projekt i wykonanie StudioAlfa.pl tworzenie stron Joomla