Szkolenie "Strategia komunikacji marki" przygotowuje uczestnika do pozycjonowania swojej marki w Internecie we właściwym segmencie rynkowym poprzez zdobycie kompetencji wykorzystywania nowoczesnych narzędzi marketingowych do osiągania celów sprzedażowych.

Dla kogo?

  • Dla osób chcących pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w komunikacji marketingowej, z niewielkim doświadczeniem w marketingu
  • Dla pracowników działów strategii, kreacji oraz client service

Korzyści

  • wykorzystuje wiedzę z zakresu pozycjonowania swojej marki w Internecie,
  • zdobywa właściwy segment rynkowy,
  • wykorzystuje nowoczesne narzędzia marketingowe do osiągania celów sprzedażowych
  • skutecznie i długofalowo buduje relacje z klientem i konkretnym segmentem rynkowym
  • buduje więź klienta z marką za pomocą angażujących opowieści o produktach i usługach,
  • wzmacnia wizerunek swojej marki w Internecie dzięki wykorzystaniu nowoczesnych działań marketingowych. 

Program szkolenia

  1. Pozycjonowanie i segmentacja marki
  2. Storytelling czyli historie, które sprzedają
  3. Architektura marki
  4. Insighty konsumenckie
  5. Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition
  6. Punkt styku z marką (Touchpoints)
  7. Analiza SWOT
  8. Formuła 4P vs formuła 4C
  9. Koncepcja marketingu zintegorowanego 360 stopni 
  10. Formuła: Content, Client, Chanel
  11. Niestandardwoe formy komunikacji marketingowej (Event, Ambient, Guerilla)
  12. Elementy PR w budowaniu komunikacji marki

Ilość godzin – 16h

Miejsce – do ustalenia

Copyright 2009-2025 Akademia Kompas

Projekt i wykonanie StudioAlfa.pl tworzenie stron Joomla