Szkolenie "Strategia komunikacji marki" przygotowuje uczestnika do pozycjonowania swojej marki w Internecie we właściwym segmencie rynkowym poprzez zdobycie kompetencji wykorzystywania nowoczesnych narzędzi marketingowych do osiągania celów sprzedażowych.
Dla kogo?
- Dla osób chcących pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w komunikacji marketingowej, z niewielkim doświadczeniem w marketingu
- Dla pracowników działów strategii, kreacji oraz client service
Korzyści
- wykorzystuje wiedzę z zakresu pozycjonowania swojej marki w Internecie,
- zdobywa właściwy segment rynkowy,
- wykorzystuje nowoczesne narzędzia marketingowe do osiągania celów sprzedażowych
- skutecznie i długofalowo buduje relacje z klientem i konkretnym segmentem rynkowym
- buduje więź klienta z marką za pomocą angażujących opowieści o produktach i usługach,
- wzmacnia wizerunek swojej marki w Internecie dzięki wykorzystaniu nowoczesnych działań marketingowych.
Program szkolenia
- Pozycjonowanie i segmentacja marki
- Storytelling czyli historie, które sprzedają
- Architektura marki
- Insighty konsumenckie
- Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition
- Punkt styku z marką (Touchpoints)
- Analiza SWOT
- Formuła 4P vs formuła 4C
- Koncepcja marketingu zintegorowanego 360 stopni
- Formuła: Content, Client, Chanel
- Niestandardwoe formy komunikacji marketingowej (Event, Ambient, Guerilla)
- Elementy PR w budowaniu komunikacji marki
Ilość godzin – 16h
Miejsce – do ustalenia