Employer branding
Podczas szkolenia omówimy kompleksowy proces planowania i wdrażania strategii employer branding w organizacji. Przeanalizujemy część badawczą, w tym przeprowadzanie audytu wewnętrznego i zewnętrznego, a także skupimy się na kreatywnych metodach wypracowywania firmowych wyróżników (EVP), archetypach marki, tone of voice, grupach docelowych i personach. Zajmiemy się również planowaniem roadmapy działań employer brandingowych, aby skutecznie wdrożyć strategię w praktyce. Szkolenie dostarcza solidnej wiedzy i praktycznych doświadczeń związanych z projektowaniem oraz realizacją strategii employer branding zarówno w polskich, jak i międzynarodowych organizacjach. Oferujemy sprawdzone rozwiązania, które pomogą efektywnie przygotować i wdrożyć strategię employer branding w Twojej firmie.
Dla kogo
- Specjaliści marketingu
- Specjaliści HR i trenerzy wewnętrzni
- Właściciele małych i średnich firm
- Osoby odpowiedzialne za transformację i zmiany w organizacji
Korzyści
- Nauczysz się efektywnych metod prowadzenia badań w organizacji oraz definiowania employee value proposition.
- Przeanalizujesz cały proces tworzenia strategii employer branding.
- Będziesz pracować na rzeczywistych przykładach, co pozwoli Ci jednocześnie tworzyć podstawy strategii dla Twojej firmy.
- Warsztatowa forma zajęć i duży nacisk na wymianę doświadczeń.
TO TY DECYDUJESZ!
Program szkolenia
- Wprowadzenie
- Przygotowanie do wdrożenia strategii
- Strategiczna część badawcza
- Określenie celu i założeń
- Przeprowadzenie badań wewnętrznych i zewnętrznych
- Audyt marki pracodawcy
- Audyt konkurencji
- Grupy docelowe i persony
- EVP oraz komunikacja marki pracodawcy
- Proces mapowania odpowiednich wyróżników
- Piramida EVP
- EVP a grupy docelowe
- Archetyp marki pracodawcy
- Tone of voice
- Talent journey – punkty styku talentów z organizacją
- Jak odpowiednio planować wdrażanie rekomendacji ze strategii EB
- Sesja Q&A
Liczba godzin: 8
Miejsce i termin – do ustalenia