Inteligencja emocjonalna

Obietnica...

Osoba, która posiądzie wiedzę na szkoleniu „Inteligencja emocjonalna” skupi się na zrozumieniu i rozwoju umiejętności emocjonalnych i interpersonalnych. Dowie się, czym jest inteligencja emocjonalna, pozna jej składowe, a także zgłębi swoją samoświadomość emocjonalną w różnych sytuacjach, co pozwoli budować lepsze relacje z innymi.

 

Dla kogo

  • wyższa kadra menedżerska 
  • osoby chcące rozwinąć swój potencjał przywódczy  
  • eksperci zajmujący się wspieraniem rozwoju miękkich kompetencji w organizacjach 
  • osób, które chcą wzmocnić emocjonalne radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • dla osób pragnących podnieść swoją świadomość w zakresie inteligencji emocjonalnej
 

Korzyści

  • Rozwiniesz umiejętności zarządzania własnymi emocjami oraz radzenia sobie ze stresem w życiu prywatnym i w pracy;
  • Wzrośnie Twoja świadomość wpływu poziomu inteligencji emocjonalnej na efektywne zarządzanie pracą zespołu;
  • Rwiniesz emocjonalne cechy lidera i będziesz obdarzany większym zaufaniem swoich podwładnych lub współpracowników;
  • Utrwalisz cechy przywództwa charyzmatycznego w oparciu o rozwój inteligencji emocjonalnej lidera;
  • Uświadomisz sobie wpływ poziomu stresu i eustresu na efektywność;
  • Rozwiniesz umiejętności wyrażania emocji adekwatnych do sytuacji;
  • Będziesz trenować umiejętności stosowania empatii w budowaniu relacji w zespole.
 

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie w zakres tematyki Inteligencji emocjonalnej EQ; poznanie głównych elementów EQ wg Saloveya
  2. Autodiagnoza EQ; obszary do rozwoju EQ  
  3. Model postawy i miejsce emocji w dynamice zachowań człowieka 
  4. Rodzaje emocji – typologia; dynamika emocji; rozpoznawanie własnych emocji; rozwój samoświadomości emocjonalnej; co się kryje pod Twoją złością? Model Wulkanu Złości 
  5. Zarządzanie własnym stanem emocjonalnym; emocje w służbie naszych celów. Inteligentne spożytkowanie emocji -  mechanizmy automotywacji i zaangażowania 
  6. Zarządzanie emocjami w relacjach; rozpoznawanie emocji u innych 
  7. Adekwatne reagowanie na emocje innych ludzi; komunikacja inteligentna emocjonalnie. Trójkąt dramatyczny Karpmana 
  8. Słuchanie innych, słuchanie siebie; zrozumienie – porozumienie – współpraca;  indywidualny plan dalszego rozwoju Inteligencji Emocjonalnej 

Ilość godzin: 8

Miejsce i termin: do ustalenia

Zgłoś swój udział

Zgłoś zapotrzebowanie

To pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Podaj prawidłowy adres E-mail.
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Zaznacz pole antyspamowe.

 

 

Galeria zdjęć ze szkolenia

Copyright 2009-2025 Akademia Kompas

Projekt i wykonanie StudioAlfa.pl tworzenie stron Joomla