Osoba, która posiądzie wiedzę na szkoleniu „Inteligencja emocjonalna” skupi się na zrozumieniu i rozwoju umiejętności emocjonalnych i interpersonalnych. Dowie się, czym jest inteligencja emocjonalna, pozna jej składowe, a także zgłębi swoją samoświadomość emocjonalną w różnych sytuacjach, co pozwoli im budować lepsze relacje z innymi.

Dla kogo

  • wyższa kadra menedżerska 
  • osoby chcące rozwinąć swój potencjał przywódczy  
  • eksperci zajmujący się wspieraniem rozwoju miękkich kompetencji w organizacjach 
  • wszystkim, którzy chcą wzmocnić emocjonalne radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • Dla osób pragnących podnieść swoją świadomość w zakresie inteligencji emocjonalnej

Korzyści

  • Rozwiniesz umiejętności zarządzania własnymi emocjami oraz radzenia sobie ze stresem w życiu prywatnym i w pracy;
  • wzrośnie Twoja świadomość wpływu poziomu inteligencji emocjonalnej na efektywne zarządzanie pracą zespołu;
  • rozwiniesz emocjonalne cechy lidera i będziesz obdarzany większym zaufaniem swoich podwładnych lub współpracowników;
  • utrwalisz cechy przywództwa charyzmatycznego w oparciu o rozwój inteligencji emocjonalnej lidera;
  • uświadomisz sobie wpływ poziomu stresu i eustresu na efektywność;
  • rozwiniesz umiejętności wyrażania emocji adekwatnych do sytuacji;
  • będziesz trenować umiejętności stosowania empatii w budowaniu relacji w zespole.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie w zakres tematyki Inteligencji emocjonalnej EQ; poznanie głównych elementów EQ wg Saloveya,
  2. Autodiagnoza EQ; obszary do rozwoju EQ  
  3. Model postawy i miejsce emocji w dynamice zachowań człowieka 
  4. Rodzaje emocji – typologia; dynamika emocji; rozpoznawanie własnych emocji; rozwój samoświadomości emocjonalnej; co się kryje pod Twoją złością?; Model Wulkanu Złości 
  5. Zarządzanie własnym stanem emocjonalnym; emocje w służbie naszych celów; Inteligentne spożytkowanie emocji -  mechanizmy automotywacji i zaangażowania 
  6. Zarządzanie emocjami w relacjach; rozpoznawanie emocji u innych 
  7. Adekwatne reagowanie na emocje innych ludzi; komunikacja inteligentna emocjonalnie; Trójkąt dramatyczny Karpmana 
  8. Słuchanie innych, słuchanie siebie; zrozumienie – porozumienie – współpraca;  indywidualny plan dalszego rozwoju Inteligencji Emocjonalnej 

Ilość godzin: 16

Miejsce i termin – do ustalenia

Copyright 2009-2025 Akademia Kompas

Projekt i wykonanie StudioAlfa.pl tworzenie stron Joomla