Efektywna komunikacja

Obietnica...

Osoba, która zgłębi wiedzę zawartą w szkoleniu "Efektywna komunikacja" i przełoży ją na praktykę, posiądzie wiedzę do samodzielnego, profesjonalnego i efektywnego komunikowania się, przekazywania informacji w otwarty, uczciwy, jasny, uporządkowany i konkretny sposób. 

 

Dla kogo

  • jeżeli chcesz poznać zasady efektywnej komunikacji z innymi,
  • jeżeli chcesz otrzymywać konstruktywną informację zwrotną
  • potrzebujesz konkretnych narzędzi, które ułatwią Ci komunikację z innymi,
  • szukasz sposobów rozwiązywania konfliktów
  • jeżeli chcesz odkryć swój naturalny styl komunikacji – poznanie swoich cech dominujących i uzupełniających
  • jeśli chcesz komunikować w sposób jasny i zrozumiały
 

Korzyści

  • Zdefiniujesz zasady efektywnej komunikacji
  • Scharakteryzujesz zasady efektywnej komunikacji
  • Zakomunikujesz jasno, klarownie, zrozumiale
  • Wykorzystasz swój naturalny styl komunikacji do budowania atmosfery współpracy i porozumienia
  • Skorzystasz ze swoich mocnych stron w oparciu o swoją dominującą rolę komunikacyjną
  • Zbudujesz wiarygodny przekaz oparty o zasady dobrej komunikacji
  • Zaczniesz działać na pięciu poziomach aktywnego słuchania
  • Zaczniesz porozumiewać się w sposób efektywny z nastawieniem na słuchanie i zrozumienie rozmówcy
  • Sformułujesz i przekażesz informacje zwrotne
  • Zastosujesz komunikat JA i zaczniesz sprawnie budować asertywne wypowiedzi
  • Zdiagnozujesz u siebie jaką postawę przyjmujesz w życiu, nauczysz się rozpoznawać postawę w komunikacji u swojego rozmówcy
  • Wyrazisz swoje zdanie bez lęku, odmówisz bez poczucia winy i umiejętnie przyjmiesz odmowę
  • Przyjmiesz i zareagujesz na pochwały
 

Program szkolenia

  1. Po co się komunikujemy?
  2. Sprzymierzeńcy i wrogowie komunikacji
  3. Komunikat Ja vs komunikat Ty w rozmowach 
  4. Konstruktywna informacja zwrotna – Model FUO
  5. Pięć poziomów aktywnego słuchania
  6. Filtry komunikacyjne
  7. Typologia osobowości
  8. Pitamida Diltsa i Teoria Góry Lodowej jako narzędzia zrozumienia w komunikacji
  9. Zasady nadawania i odbierania komunikatów

Ilość godzin: 8h

Miejsce i termin: do ustalenia

Zgłoś swój udział

Zgłoś zapotrzebowanie

To pole jest wymagane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Podaj prawidłowy adres E-mail.
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Pole jest wymagane
Zaznacz pole antyspamowe.

 

 

Galeria zdjęć ze szkolenia

Copyright 2009-2025 Akademia Kompas

Projekt i wykonanie StudioAlfa.pl tworzenie stron Joomla