ROZWIĄZANIA MOŻNA SKOPIOWAĆ, ALE POTENCJAŁU SKOPIOWAĆ SIĘ NIE DA

Akademia sprzedaży

ROZWIĄZANIA MOŻNA SKOPIOWAĆ,
ALE POTENCJAŁU SKOPIOWAĆ SIĘ NIE DA

Akademia sprzedaży

0 K
przeprowadzonych szkoleń
0 K
zadowolonych klientów
0
ekspertów - praktyków w zespole
0 +
specjalistycznych szkoleń w ofercie

1. Jak myślą najlepsi z najlepszych
2. Osobowość przywódcza, co oznacza?
3. Twój potencjał w analizie SWOT –jeżeli chcesz mieć lepszych pracowników, stań się lepszym szefem
4. Poszukiwanie cech lidera to proces
5. Budowanie autorytetu
6. Koło rozwoju w zarządzaniu
7. Twoje role i style w zarządzaniu
8. Komunikacja interpersonalna –jak mówić, by być skutecznym
9. Ty i Twoje otoczenie
10. Wartości w przywództwie

1. Podstawy komunikacji
2. Poziomy aktywnego słuchania w zarządzaniu
3. Typologia osobowości jako narzędzie komunikacji i zrozumienia podległego zespołu
4. Efektywny przepływ informacji –gra zespołowa
5. Filtry komunikacyjne
6. Najlepsze praktyki przepływu informacji
7. Cele, strategie oraz skuteczność rozmów –co, jak i z czym żeby było efektywnie?
8. Na czym polega dawanie feedback-u?
9. Prowadzenie rozmówrozwojowych i dyscyplinujących
10. Metody efektywnego prowadzenia zebrań

1. Dobry pracownik –dobry biznes –duża satysfakcja
2. Potencjał pracowników i umiejętne jego wykorzystanie
3. Tworzenie efektywnej struktury zespołu i czytelnych zakresów czynności
4. Etapy rozwoju pracownika i zespołu
5. Współodpowiedzialność zespołowa –metoda „We playthe game”
6. Strategie wprowadzania i zarządzania zmianą
7. Zmiany a rzeczywistość
8. Przygotowanie firmy do planowanych zmian
9. Akceptacja zmiany jako kompetencja
10. Budowanie poczucia przynależności do firmy
11. Znaczenie kreatywności i elastyczności w zmianie
12. Fazy przechodzenia przez proces zmiany
13. Etapy procesu wprowadzania zmian
14. 5 barier wprowadzania zmiany

1. Marka zaczyna się od komunikacji
2. Kultura dialogu zamiast komunikacja „góra-dół”
3. Wsłuchaj się z głos pracownika
4. Zaangażowanie pracowników –Czym jest? Po co? Dla kogo?
5. Czynniki budujące zaangażowanie
6. Zaangażowanie a wyniki biznesowe
7. Zaangażowanie a satysfakcja
8. Rola zarządu oraz rola managera w procesie budowania wizerunku
9. Pracownik ambasadorem marki
10. Co kultura organizacji ma wspólnego ze światem EB

1. Pętla nawyków –czym jest i jak działa
2. Impulsy niezbędne do zmiany
3. Wyzwalacze przekonaniowe, które sabotują procesy zmiany
4. Prognozowanie zmian w otoczeniu
5. Pułapki, których należy się wystrzegać
6. Zwiększanie wpływu na zmiany nawyków
7. Techniki wpływające na zmianę nawyków
8. PDCA w zmianie –nowe podejście do starych zachowań
9. Czynniki zwiększające wydajność Twoja i zespołu

1. EKSPLORACJA/EMPATIA – poznanie wyzwań do pracy oraz metod zbierania danych, identyfikacji potrzeb i oczekiwań klientów, Visual Mapping
2. DEFINIOWANIE POTRZEB KLIENTÓW – zbieranie informacji, tworzenie Person
3. KREOWANIE – metody generowania pomysłów, ich oceny i wyboru do dalszej pracy
4. PROTOTYPOWANIE – prototypowanie produktów i usług, ścieżek doświadczeń klientów, tworzenie storyboardi tworzenie makiety (flow) usługi, rysunek ścieżki użytkownika, storyboard, makieta.
5. TESTOWANIE – metody zbierania informacji zwrotnych od odbiorców rozwiązań
6. WDRAŻANIE – metody przeobrażenia pomysłu w usługę oraz metody i narzędzia wspomagające wdrożenie.

1. Co to znaczy zarządzać własnym czasem?
2. Jak obchodzisz się ze swoim czasem? –autodiagnoza
3. Na co tracimy czas? –trudności w organizowaniu własnego czasu
4. Sposoby na usprawnienie wykorzystania czasu –wyznaczanie celów a organizacja pracy własnej
5. Zasady formułowania celów
6. Strategia małych kroków: cele krótko-idługoterminowe
7. Strategie/metody zarządzania sobą w czasie
8. Cele azadania w delegowaniu
9. Skutki błędów w delegowaniu oraz ich przyczyny
10. Modele delegowania
11. 7 poziomów delegowania
12. Checklista złotych zasad efektywnego delegowania
13. Przypadki ićwiczenia –delegowanie zadań
14. Role życiowe (osobiste i zawodowe) –ich wzajemny wpływ na przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu (według S.R. Coveya)

1. Opis stanowisk i zakresy czynności
2. Wybór kandydatów do rekrutacji
3. Przygotowanie do rekrutacji
4. Rekrutacja
5. Przygotowanie rozmowy kwalifikacyjnej (pytania w rekrutacji, obserwacja kandydata, obserwacja zachowań, rodzaje wywiadu)
6. Zakończenie rozmowy rekrutacyjnej i co dalej
7. Wdrożenie kandydata do firmy –komunikacja wprowadzająca
8. Wprowadzenie do zespołu
9. Zasady pracy
10. Zadania i obowiązki
11. Dostosowanie kwalifikacji do rzeczywistych wymagań związanych ze stanowiskiem
12. Horyzonty czasowe rozwoju
13. Zwiększenie poczucie wpływu na firmę
14. Rozwijanie potencjału czy rozwiązywanie umowy o pracę

Uwalniamy potencjał
i towarzyszymy w zmianach, aż do osiągnięcia założonego celu!

“Usługi Akademii Kompas sprostały naszym wysokim oczekiwaniom, dlatego śmiało możemy polecić Akademię Kompas jako godnego zaufania partnera. ”

“Wierzymy, że sukces oparty jest na sumiennym podejściu do rozwoju.”

Małgorzata DUDEk
MAŁGORZATA BUKOWSKA-SELWON
  • EXPECTUM

    Usługi Akademii Kompas sprostały naszym wysokim oczekiwaniom, dlatego śmiało możemy polecić Akademię Kompas jako godnego zaufania partnera.
  • Hotel Pirat & SPA

    Profesjonalizm, zaangażowanie, bardzo duża wiedza, doświadczenie trenera i przede wszystkim partnerskie podejście okazały się być na najwyższym poziomie. Indywidualny tryb prowadzenia szkolenia pozwolił na znaczące poszerzenie wiedzy z zagadnień menadżerskich oraz negocjacyjnych. Polecamy firmę AKADEMIA KOMPAS jako solidnego i nietuzinkowego partnera
  • ENTRA

    Mamy okazję współpracować z Akademią Rozwoju Osobistego Kompas już od kilku lat. Firma ta charakteryzuje się bardzo dogłębną analizą potrzeb pod które odpowiednio dopasowuje programy szkoleniowe. Podążą za potrzebami klienta nieustannie podnosząc poziom jego rozwoju. Kadra Akademii Kompas to osoby wrażliwe na sugestie oraz potrzeby rozwojowe firmy którą obsługują. Polecam Akademię Kompas jako partnera godnego współpracy.
  • Leluki

    Firma Akademia Rozwoju Osobistego Kompas na początku naszej współpracy dokonała analizy potrzeb szkoleniowych, na której podstawie przygotowała program szkoleń odpowiadający naszym potrzebom. Doceniamy zaangażowanie, profesjonalną kadrę oraz elastyczne podejście do współpracy. Dzięki udziałowi w szkoleniach widzę, że kadra naszej firmy podniosła znacząco swoją świadomość w zakresie szkoleniowym, poszerzyliśmy wiedzę oraz zdobyliśmy nowe umiejętności, które wdrażamy już w codziennych działaniach. Akademia Rozwoju Osobistego Kompas jest firmą wartą polecenia i godnym partnerem do współpracy.
  • PGN

    Współpraca z Akademią Rozwoju Osobistego Kompas przyniosła naszej firmie realne pozytywne i długotrwałe efekty. Przeprowadzone szkolenia i usługi coachingowe poprzedzone były dogłębną analizą potrzeb firmy oraz oczekiwań uczestników. Wysoki poziom merytoryczny, doskonałe dopasowanie usług do naszych potrzeb, doświadczenie i zaangażowanie konsultantów oraz nastawienie na długofalową współpracę sprawiły, że odbyte szkolenia i sesje coachingowe wymiernie przyczyniły się do rozwoju naszej firmy, a także stały się impulsem do osobistego rozwoju poszczególnych uczestników. Szczerze polecam.
  • ELTEL

    Doceniamy profesjonalne podejście i zaangażowanie Akademii Kompas w obsługę naszych projektów szkoleniowych, tym samym wysoko oceniając poziom i skuteczność realizowanych projektów.
  • SUN INVEST

    W ostatnim czasie nasi pracownicy uczestniczyli w kilku szkoleniach ogranizowanych przez Akademmię Kompas. Szkolenia przebiegały zgodnie z przedstawionym harmonogramem, a umiejętności interpersonalno - organizacyjne i ogromna wiedza trenerów skłaniały uczestników szkolenia do podejmowania wielu dyskusji związanych z tematyką szkolenia, uczestnictwa w warsztatach i integracji szkolnej grupy. Dzięki temu organizowane szkolenia są dynamiczne, aktywne i wysoce efektywne.
  • MODERN SCHOOL

    Nasza współpraca przebiega bardzo sprawnie i z dużym zaangażowaniem, dlatego z całym przekonaniem rekomenduję Akademię Kompas jako specjalistę w swojej branży
  • OCTIM

    Standardy w Akademii Kompas w pełni spełniły wszystkie nasze oczekiwania. Współpraca ta przyniosła wiele korzyści naszej firmie, a w przyszłości na pewno jeszcze skorzystamy z usług Akademii Kompas.
  • Model Art

    Akademia Kompas to dla Model Art. sp. z o.o. część organizacji. Współpracujemy ze sobą od dwóch lat w zakresie poprawy organizacji, komunikacji, szkoleń oraz motywowania pracowników głównie kadry kierowniczej i zarządczej. Zespół Doradców Akademii Kompas to profesjonaliści w swojej dziedzinie.

Szukasz szkolenia dla siebie lub swojej firmy ?

Skontaktuj się z nami - zaufaj profesjonalistom !