Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat prowadzenia obiektu hotelowego, funkcjonowania recepcji i służby sprzątającej.
1.Globalna widza na temat standardów wszystkich jednostek obiektu
2.Poznanie standardów pracy na poziomie hotelu ****
3.Przeanalizowanie mocnych i słabych stron realnego działania obiektu w dniu dzisiejszym
4.Przygotowanie merytoryczne do wdrożenia standardów funkcjonowania w firmie.
Branża hotelarska
Dzień I
1.Specyfika pracy w recepcji hotelowej – jak dobrać odpowiednich pracowników i przygotować ich do pracy
2.Zachowania pożądane
3.zachowania niedopuszczalne
4.Dzień z życia recepcjonisty – obowiązkowe procedury, czego wymagać od pracowników recepcji
5.Przejęcie zmiany
6.Check in
7.Standardy rozmowy telefonicznej
8.Check out
9.Ochrona danych osobowych
10.Pokojowa – jak dobrać odpowiednich pracowników i przygotować ich do pracy
11.Niezbędne predyspozycje do pracy do pokojowej
12.Zachowania pożądane i niedozwolone w pracy pokojowej
13.Procedura sprzątania pokoju i łazienki – najważniejsze elementy
14.Kelner/barman w hotelowej restauracji
15.Etapy profesjonalnej obsługi – czego wymagać od naszych pracowników
16.Sytuacje trudne i niecodzienne w pracy recepcjonisty, kelnera i pokojowej
17.Gość niegrzeczny, narzekający, nachalny – jak sobie z nimi radzić
18.Strój i wizerunek pracownika recepcji, restauracji i pokojowej
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002