Celem szkolenia jest zrozumienie budowania i funkcjonowania zespołu projektowego oraz rozwój kompetencji komunikacji i współpracy w zespole projektowym.
1.Przyswojenie zasad komunikacji w zespole projektowym.
2.Poznanie zasad współpracy zwłaszcza w warunkach konfliktu.
3.Poznanie przyczyn zachowań uczestników projektu.
4.Poprawa relacji i efektywności działania w zespole projektowym.
5.Rozwój współpracy w ramach zespołu projektowego.
Pracownicy zarządzający i pracujący w zespołach projektowych.
1.Zespół a grupa.
2.Etapy rozwoju zespołu występujące w pracy projektowej.
3.Role typologii osobowości i zespołowe oraz ich wykorzystanie.
4.Różnice w komunikacji poziomej i pionowej.
5.Elementy ułatwiające i utrudniające współpracę.
6.Nawyki międzykulturowe i międzywydziałowe.
7.Konstruktywna wymiana pomysłów i wykorzystywanie potencjałów.
8.Pro aktywność zespołowa.
9.Znaczenie wspólnych celów.
10.Zasady ustalania i komunikowania celów.
11.Plany awaryjne i ich znaczenie w realizacji ustalonych zadań.
12.Umiejętne reagowanie na sytuacje trudne.
13.Metody zarządzania sobą w czasie i zadaniami w czasie projektu.
14.Gra symulacyjna – „Przygotowanie do oddania projektu”.
15.Najlepsze praktyki do zastosowania w rzeczywistości.
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002