Szkolenie

Usprawnianie procesów
PDCA, DESIGN, THINKING

Szkolenie „Usprawnianie procesów – PDCA, Design Thinking”  przygotowuje uczestnika do posługiwania się narzędziami jakości w procesie rozwiązywania problemów i ciągłego doskonalenia – PDCA oraz zdobycia nie tylko wiedzy ale i praktycznych umiejętności związanych z rozwiązywaniem problemów przedsiębiorstwa w oparciu o zastosowanie cyklu PDCA i jego narzędzi pomocniczych.

 
  • Rozwiązuje problemy przedsiębiorstwa w oparciu o zastosowanie cyklu PDCA,
  • Zespołowo rozwiązuje istotne i skomplikowane problemy przedsiębiorstwa,
  • Wprowadza zmiany niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa,
  • Prognozuje zmiany, jakie mogą zachodzić w przedsiębiorstwie i jego otoczeniu,
  • Wykorzystuje czynniki zwiększające wydajność,
  • Planuje działania zapobiegawcze zgodnie z określonymi wcześniej miernikami,
  • Ponosi odpowiedzialność za realizację celów i zadań, które są warunkiem zmiany,
  • Identyfikuje i zapobiega sygnały nadchodzącego kryzysu w przedsiębiorstwie
  •  

Szkolenie skierowane jest do właścicieli, kierowników i osób zarządzających przedsiębiorstwem, osób, które awansowały na stanowisko menadżerskie, menedżerów z doświadczeniem, chcących rozwijać swoje umiejętności, właścicieli mikro, małych i średnich firm, osób pretendujących do roli menedżera, otwartych na rozwój osobisty i zmiany, pracownicy wszystkich szczebli organizacyjnych firm zainteresowanych wdrożeniem standardowego podejścia do rozwiązywania problemów PDCA, niezależnie od specyfiki przedsiębiorstwa (instytucji) oraz charakterystyki zajmowanego stanowiska.

Dzień 1:

  1. Pętla nawyków – czym jest i jak działa
  2. Impulsy niezbędne do zmiany
  3. Wyzwalacze przekonaniowe, które sabotują procesy zmiany
  4. Prognozowanie zmian w otoczeniu
  5. Pułapki, których należy się wystrzegać

Dzień 2:

  1. Zwiększanie wpływu na zmiany nawyków
  2. Techniki wpływające na zmianę nawyków
  3. PDCA w zmianie – nowe podejście do starych zachowań
  4. Czynniki zwiększające Twoją wydajność
  5. Role życiowe (osobiste i zawodowe) – ich wzajemny wpływ na przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu (według S. R. Coveya)
CENA SZKOLENIA:
3200 zł osoba
ILOŚĆ GODZIN:
16
GODZINY SZKOLENIA:
08:00 – 16:10
MIEJSCE SZKOLENIA:
Akademia Rozwoju Osobistego Kompas Małgorzata Dudek, ul. Dąbrowszczaków 39/216, Olsztyn
TERMIN SZKOLENIA:

15-16 grudnia 2022

Masz pytania ?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

Napisz
poczta@akademiakompas.pl

trenerzy

Prowadzący szkolenie


Trener Coach Ekspert z zakresu zarządzania.

Małgorzata Dudek

Specjalizuje się w realizacji działań HR. Posiada doświadczenie w budowaniu strategii rozwoju firmy. Aktywny rekruter oraz audytor wewnętrzny systemu ISO

ZAUFAJ PROFESJONALISTOM

Zobacz inne nasze szkolenia

“Usługi Akademii Kompas sprostały naszym wysokim oczekiwaniom, dlatego śmiało możemy polecić Akademię Kompas jako godnego zaufania partnera. ”

“Uwalniamy potencjał i towarzyszymy w zmianach, aż do osiągnięcia założonego celu!”

Małgorzata DUDEK
MAŁGORZATA BUKOWSKA-SELWON
  • EXPECTUM

    Usługi Akademii Kompas sprostały naszym wysokim oczekiwaniom, dlatego śmiało możemy polecić Akademię Kompas jako godnego zaufania partnera.
  • Hotel Pirat & SPA

    Profesjonalizm, zaangażowanie, bardzo duża wiedza, doświadczenie trenera i przede wszystkim partnerskie podejście okazały się być na najwyższym poziomie. Indywidualny tryb prowadzenia szkolenia pozwolił na znaczące poszerzenie wiedzy z zagadnień menadżerskich oraz negocjacyjnych. Polecamy firmę AKADEMIA KOMPAS jako solidnego i nietuzinkowego partnera
  • ENTRA

    Mamy okazję współpracować z Akademią Rozwoju Osobistego Kompas już od kilku lat. Firma ta charakteryzuje się bardzo dogłębną analizą potrzeb pod które odpowiednio dopasowuje programy szkoleniowe. Podążą za potrzebami klienta nieustannie podnosząc poziom jego rozwoju. Kadra Akademii Kompas to osoby wrażliwe na sugestie oraz potrzeby rozwojowe firmy którą obsługują. Polecam Akademię Kompas jako partnera godnego współpracy.
  • Leluki

    Firma Akademia Rozwoju Osobistego Kompas na początku naszej współpracy dokonała analizy potrzeb szkoleniowych, na której podstawie przygotowała program szkoleń odpowiadający naszym potrzebom. Doceniamy zaangażowanie, profesjonalną kadrę oraz elastyczne podejście do współpracy. Dzięki udziałowi w szkoleniach widzę, że kadra naszej firmy podniosła znacząco swoją świadomość w zakresie szkoleniowym, poszerzyliśmy wiedzę oraz zdobyliśmy nowe umiejętności, które wdrażamy już w codziennych działaniach. Akademia Rozwoju Osobistego Kompas jest firmą wartą polecenia i godnym partnerem do współpracy.
  • PGN

    Współpraca z Akademią Rozwoju Osobistego Kompas przyniosła naszej firmie realne pozytywne i długotrwałe efekty. Przeprowadzone szkolenia i usługi coachingowe poprzedzone były dogłębną analizą potrzeb firmy oraz oczekiwań uczestników. Wysoki poziom merytoryczny, doskonałe dopasowanie usług do naszych potrzeb, doświadczenie i zaangażowanie konsultantów oraz nastawienie na długofalową współpracę sprawiły, że odbyte szkolenia i sesje coachingowe wymiernie przyczyniły się do rozwoju naszej firmy, a także stały się impulsem do osobistego rozwoju poszczególnych uczestników. Szczerze polecam.
  • ELTEL

    Doceniamy profesjonalne podejście i zaangażowanie Akademii Kompas w obsługę naszych projektów szkoleniowych, tym samym wysoko oceniając poziom i skuteczność realizowanych projektów.
  • SUN INVEST

    W ostatnim czasie nasi pracownicy uczestniczyli w kilku szkoleniach ogranizowanych przez Akademmię Kompas. Szkolenia przebiegały zgodnie z przedstawionym harmonogramem, a umiejętności interpersonalno - organizacyjne i ogromna wiedza trenerów skłaniały uczestników szkolenia do podejmowania wielu dyskusji związanych z tematyką szkolenia, uczestnictwa w warsztatach i integracji szkolnej grupy. Dzięki temu organizowane szkolenia są dynamiczne, aktywne i wysoce efektywne.
  • MODERN SCHOOL

    Nasza współpraca przebiega bardzo sprawnie i z dużym zaangażowaniem, dlatego z całym przekonaniem rekomenduję Akademię Kompas jako specjalistę w swojej branży
  • OCTIM

    Standardy w Akademii Kompas w pełni spełniły wszystkie nasze oczekiwania. Współpraca ta przyniosła wiele korzyści naszej firmie, a w przyszłości na pewno jeszcze skorzystamy z usług Akademii Kompas.
  • Model Art

    Akademia Kompas to dla Model Art. sp. z o.o. część organizacji. Współpracujemy ze sobą od dwóch lat w zakresie poprawy organizacji, komunikacji, szkoleń oraz motywowania pracowników głównie kadry kierowniczej i zarządczej. Zespół Doradców Akademii Kompas to profesjonaliści w swojej dziedzinie.

Szukasz szkolenia dla siebie lub swojej firmy ?

Skontaktuj się z nami - zaufaj profesjonalistom !