Nasi szkoleniowcy to praktycy

Trenerzy

Nasi szkoleniowcy to praktycy

Trenerzy

Nasi szkoleniowcy to praktycy

Nasze wieloletnie doświadczenie trenerskie sprawia, że precyzyjnie dobieramy szkoleniowców i tworzymy programy szkoleń, który w 100% dopasowane są do potrzeb biznesu KLIENTA. 


Trener Coach Strateg Ekspert z zakresu sprzedaży. Współwłaściel Akademii Kompas.

Małgorzata Bukowska-Selwon

Specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu budowania różnorodnych relacji biznesowych opartych na biznesie B2B oraz biznesie opartym na wewnętrznej strukturze organizacji

Strateg wielopłaszczyznowy Mentor zarządów i Ekspert z zakresu zarządzania Trener Coach Mentor Mediator Współwłaściel Akademii Kompas.

Małgorzata Dudek

Specjalizuje się w realizacji działań HR. Posiada doświadczenie w budowaniu strategii rozwoju firmy. Aktywny rekruter oraz audytor wewnętrzny systemu ISO

Trener biznesu, coach, wykładowca, praktyk biznesu na wielu szczeblach. Współtwórca, współwłaściciel i manager firm branży reklamowej.

Ziemowit Sosiński

Coach, wykładowca, wieloletni praktyk biznesu na wielu szczeblach. Współtwórca, współwłaściciel i manager firm branży reklamowej, które stały się krajowymi liderami.

Certyfikowany coach kognitywny, socjolog, Executive MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Managerów; praktyk kreowania i wdrażania innowacji.

Katarzyna Chwała

16 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu i rozwoju. Praktyk kreowania i wdrażania innowacji związanych z transformacją cyfrową i organizacyjną. Potrafi przekuć ambitną misję i wizję firmy na praktyczny plan działania, uwzględniający realia psycho-społeczne i ekonomiczne danej organizacji.

Trener biznesu, HRBP, psycholog, specjalista ds. social media. Na co dzień prowadzi szkolenia z budowania marki osobistej oraz kompetencji miękkich.

Aleksandra Muszyńska

Obecnie HRBP w korporacji, na co dzień prowadzi szkolenia z budowania marki osobistej w Internecie, marketingu, social media oraz tzw. kompetencji miękkich: zarządzania sobą w czasie, radzenia sobie ze stresem i emocjami oraz efektywnej komunikacji. 

Trener biznesu / Terapeuta TEAM CBT; specjalizuje się w prowadzeniu procesów doskonalących kompetencje w obszarach zarzadzania zespołami i przywództwa.

Robert Zembrowski

Specjalizuje się w prowadzeniu procesów doskonalących kluczowe kompetencje w obszarze: zarzadzania zespołami i psychologii przywództwa oraz sprzedaży i negocjacji oraz w szkoleniach i treningach umiejętności, tzw. „soft skills” które to wpływają na „twarde” rezultaty biznesowe i realizację kluczowych KPIs.

Ekspert w obszarze strategii i technik sprzedaży, budowania relacji z klientem sieciowym i współpracy z dystrybutorem w branżach farmaceutycznej i FMCG.

Wojciech Woźniak

Wytrawny handlowiec, przenikliwy analityk i zorganizowany strateg. To również osoba obdarzona wszechstronnym umysłem, świetnie odnajdująca się zarówno w „miękkich” tematach dotyczących zarządzania zespołami i szkoleniach sprzedażowych jak i w uporządkowanym, matematycznym świecie systemów informatycznych.

Certyfikowany trener biznesu, coach i doradca, pasjonatka szkoleń i rozwoju. Tworzy i realizuje warsztaty z zakresu podnoszenia kompetencji menedżerskich.

Anna Wtulich-Smulska

Coach i doradca, pasjonatka szkoleń i rozwoju. Jej misją jest pomagać poprzez inspirację do zmian i poszerzania świadomości.

Doświadczony menadżer i doradca biznesu; konsultantka i mentorka liderów, trenerka, UX researcher, designer & mentor.

Dorota Rycharska-Kiełbasa

Doświadczona menadżerka, doradca biznesu, specjalistka w zakresie organizacji, zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych, budowania zespołów i kompetencji lidera. Pracuje metodą AgileBiznes, w której dąży do upraszczania pracy i rozwoju liderów w oparciu o metodykę agile. Zwinne metodyki zarządzania projektami doskonale sprawdzają się w biznesie i odnajdują się w każdej branży.

Trener, coach, konsultant. Tworzy i realizuje projekty rozwijające kompetencje, realizujące określone cele m. in. biznesowe i organizacyjne.

Jacek Czapski


Praktyk biznesu. Od 20 lat współprowadzi rodzinną firmę. Przedsiębiorczyni, Finansistka, MBA, certyfikowana Trenerka Mentalna i Trenerka Mentalna Biznesu.

Anna Jankowska

Praktyk biznesu. Jej domeną w biznesie jest krystalizowanie jasnych celów oraz przekładanie ich na role i zadania. Skuteczne sprawianie, że idee i pomysły płynnie przechodzą do zespołowego działania i stają się rzeczywistością. Diagnozowanie „wąskich gardeł” i wypracowywanie najlepszych rozwiązań. Układanie i porządkowanie procesów w organizmie, jakim jest firma oraz transformacja biznesu.

Dziennikarz, producent, scenarzysta i trener. Prowadzi szkolenia ze sztuki wystąpień publicznych, międzyludzkiej komunikacji i wystąpień w mediach.

Tomasz Kammel

Autor i współtwórca cyklicznych audycji dla TVP: The Voice of Poland, Kocham Cie Polsko, Dzieciaki Górą, Pytanie na Śniadanie, Hity na Czasie, Sekrety rodzinne, itd. Prowadzi szkolenia ze sztuki wystąpień publicznych, międzyludzkiej komunikacji i wystąpień w mediach.

Pisarka, dziennikarka, blogerka; od 20 lat pisze teksty reklamowe, marketingowe i sprzedażowe. Pomaga budować wizerunek firmy poprzez copywriting i storytelling.

Agnieszka Kacprzyk

utorka trzech powieści, książki biograficznej uhonorowanej Warzynem 2016 oraz serii wydawniczej Name Your Story, stypendystka Ministra Kultury i Sztuki. Laureatka konkursu Baba Fest 2018..

Certyfikowana Trenerka Biznesu i Moderatorka Design Thinking. Zajmuje się projektowaniem programów edukacyjnych oraz szkoleń dla klientów biznesowych i indywidualnych.

Aneta Dargiel-Ledwożyw

Absolwentka Akademii Grupa SET. Certyfikowana Moderatorka Design Thinking - Absolwentka Design Thinking Institute. Projektantka usług edukacyjnych

Ekspertka w zakresie tworzenia strategii rozwoju brandów, zarządzania zespołami i projektami marketingowymi z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach dyrektorskich

Dagmara Alsztyniuk

Przez wiele lat dyrektorka marketingu w Centrum Targowo-Konferencyjnym Expo Mazury, ale w swoim portfolio posiada wiele branż, dla których projektowała i realizowała koncepcje marketingowe i PR, m.in. budownictwo, IoT, HoReCa. Nieobcy jest jej także marketing eventowy.

Prawnik z wieloletnim doświadczeniem zawodowym – ponad 20 lat praktyki w branży ubezpieczeniowej, ale bliska jest mu także praca naukowa i szkoleniowa.

Paweł Sikora

Specjalista w zakresie prawa ubezpieczeń oraz prawa zobowiązań. Jako prawnik posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w niemieckich i austriackich firmach ubezpieczeniowych, Członek Zespołu Badawczego ds. Europejskiego Prawa Prywatnego

Trener z bogatym doświadczeniem sprzedażowym. Jego specjalnością jest praca na bazie analizy potrzeb i współpraca z dużymi klientami biznesowymi.

Łukasz Małek

Jego specjalnością jest praca na bazie analizy potrzeb i współpraca z dużymi klientami biznesowymi. Przeszedł wszystkie możliwe szczeble kariery – od praktykanta, przez agenta wyłącznego, multiagenta

Doświadczona konsultantka i trenerka, dyrektor personalny, coach, z wieloletnią praktyką zawodową; ekspert w zakresie badania i wdrażania strategicznych obszarów ZZL.

Adrianna Filiks

Coach, z ponad 20-letnią praktyką zawodową w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Ekspert w zakresie badania i wdrażania strategicznych obszarów ZZL.

Praktykujący menedżer, negocjator i mediator. Najlepiej czuje się w obszarach negocjacji, zarządzania przez cele oraz zarządzania projektami.

Dawid Samulewicz

Doświadczenie zdobywał w firmach polskich i międzynarodowych, gdzie odpowiadał za realizację projektów inwestycyjnych w odnawialne źródła energii oraz nieruchomości.

Influencerzy, prowadzą konta lifestylowe Insta_warsaw i Wisnione, gdzie pokazują najlepsze restauracje i hotele. Posiadają blisko 60 tysięcy obserwujących.

Kasia Szymańska i Marcin Wiśniewski

Influencerzy, którzy przekształcili swoją pasję do dobrego jedzenia w instagramową działalność. Prowadzą konta lifestylowe Insta_warsaw i Wisnione, gdzie pokazują najlepsze restauracje i hotele. Posiadają ponad 60 tysięcy obserwujących.

Radca prawny specjalizujący się w doradztwie dla branży ubezpieczeniowej i bankowej, w prawie usług finansowych, w tym ubezpieczeniowym i instrumentów finansowych.

Paweł Stykowski

Redaktor naczelny Dziennika Ubezpieczeniowego i Miesięcznika Ubezpieczeniowego, a także bloga Dumni z ubezpieczeń, od lat prowadzący szkolenia dla brokerów i agentów ubezpieczeniowych

Trener z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym i praktycznym. Od ponad 15 lat szkoli, zarządza sprzedażą a także doradza organizacjom o profilu produkcyjnym.

Kamil Kobus

Trener z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym i praktycznym. Od ponad 15 lat szkoli, zarządza sprzedażą a także świadczy usługi doradcze organizacjom o profilu produkcyjnym.

Copywriter i strateg marketingowy. Specjalizuje się w projektowaniu tekstów sprzedażowych i reklamowych oraz tworzeniu strategii komunikacji marek.

Izabella Aftyka

Specjalizuje się w projektowaniu tekstów sprzedażowych i reklamowych oraz tworzeniu strategii komunikacji marek. Marketingowe podejście z naciskiem na efekty generuje rezultaty w postaci wzrostu sprzedaży, zwiększenia ilości zapytań oraz dochodów.

Praktyk i specjalista w dziedzinie marketingu internetowego, budowy serwisów www, SEO, SEM, social media, e-commerce oraz brandingu; skutecznie wykorzystuje Google Ads i Meta Ads.

Artur Zabłocki

Praktyk i specjalista w dziedzinie marketingu internetowego, budowy serwisów www, SEO, SEM, social media, e-commerce oraz brandingu. Najbardziej lubi warsztaty, podczas których pracuje z markami wspólnie z nimi rozwiązując ich problemy.

Radca prawny; w swojej praktyce zajmuje się przede wszystkim zagadnieniami z zakresu prawa cywilnego, prawa pracy, ochrony danych osobowych i zamówieniami publicznymi.

Anna Parys

W swojej kilkuletniej praktyce zajmuje się przede wszystkim zagadnieniami z zakresu prawa cywilnego, prawa pracy, ochrony danych osobowych i zamówieniami publicznymi. Specjalizuje się w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych..

Specjalistka z zakresu komunikacji, kreacji i zarządzania marką. Specjalizuje się w branży wnętrzarskiej, dla której realizuje kompleksowe działania z obszaru PR korporacyjnego.

Karolina Sieniawska

Specjalistka z zakresu komunikacji, kreacji i zarządzania marką, współwłaścicielka Wordsmith PR Z wykształcenia socjolożka, z mediami i branżą public relations związana od 2006 r. Dziesięć lat temu powołała do życia agencję public relations Wordsmith PR.

Trener biznesu, trener mentalny. Absolwent wydziału zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, praktyk sprzedaży na wielu szczeblach korporacji.

Tomasz Chojnacki

W 2004 roku rozpoczął pracę w sprzedaży i z powodzeniem rozwijał swoje kompetencje personalne i negocjacyjne, notując przy tym dwucyfrowe przyrosty każdego roku

Hotelarz z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach ze standardów obsługi Gościa w organizacji pracy i tworzeniu procedur.

Katarzyna Gurgacz-Nykiel

Hotelarz z wieloletnim doświadczeniem. 100% praktyk. Od blisko 20 lat związana z olsztyńskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym.

Trener i coach. Prowadzi własną agencję ubezpieczeniową i szkoli agentów, współpracuje z wiodącymi agencjami TU na rynku. Szkoli także ze sprzedaży w sieci.

Joanna Chylewska-Michałek

Trenerka, która od 2008 r. pracuje w branży ubezpieczeniowej. Początkowo związana z Nordea Życie TU S.A., gdzie po 2 latach awansowała na menagera zespołu a w 2011 r. otrzymała nagrodę najlepszego menagera w Polsce.

Starszy analityk biznesowy z doświadczeniem w bankowości w kraju i za granicą. Odpowiedzialna m. in. za proces zatrudniania i zapewniania ciągłości pracy.

Justyna Syed

Starszy analityk biznesowy pracujący w bankowości od ponad 17 lat w kraju i za granicą. Prowadziła szkolenia ze zwiększenia efektywnosci procesów operacyjnych, najlepszych praktyk operacyjnych i kontroli dla jadnostek banku w 30 krajach.

Specjalistka z zakresu techniki pracy głosem, wieloletni pedagog śpiewu , wykładowca i wokalistka; trener wspierający szkolenia z zakresu wystąpień publicznych.

Ewa Alchimowicz-Wójcik

Wieloletni pedagog śpiewu , wykładowca i wokalistka. Jest doktorem sztuk muzycznych w zakresie wokalistyki. W Akademii Kompas pracuje jako trener wspierający szkolenia z zakresu wystąpień publicznych.

Od 13 lat szefem kuchni w hotelach wysokiej klasy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla kucharzy i szefów kuchni zarówno w projektach unijnych jak i komercyjnych.

Mirosław Rynduch

Trener kulinarny na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim w Katedrze Żywienia Człowieka na Kierunku Gastronomia Sztuka Kulinarna.

Z wykształcenia pedagog, z zawodu fryzjer, z zamiłowania artysta. Szkoli młodych adeptów fryzjerstwa, prowadzi szkolenia, staże i warsztaty dla doświadczonych fryzjerów.

Martyna Bryk

Nieustannie łączy te profesje w pracy. Mistrz Polski w kategorii Fryzjer Damski 2014, Zwycięzca konkursu Kreator 2018,

- praktykujących ekspertów w swoich dziedzinach

... i wielu więcej trenerów


Ekspert, którego dobierzemy do Twoich potrzeb i oczekiwań.

Twój Trener.


“Usługi Akademii Kompas sprostały naszym wysokim oczekiwaniom, dlatego śmiało możemy polecić Akademię Kompas jako godnego zaufania partnera.”

“Uwalniamy potencjał i towarzyszymy w zmianach, aż do osiągnięcia założonego celu!”

Małgorzata DUDEK
MAŁGORZATA BUKOWSKA-SELWON
  • OCTIM

    Standardy w Akademii Kompas w pełni spełniły wszystkie nasze oczekiwania. Współpraca ta przyniosła wiele korzyści naszej firmie, a w przyszłości na pewno jeszcze skorzystamy z usług Akademii Kompas.
  • EXPECTUM

    Usługi firmy „Akademia Rozwoju Osobistego Kompas” sprostały naszym wysokim oczekiwaniom, dlatego śmiało możemy polecić „Akademię Rozwoju Osobistego Kompas” jako godnego zaufania partnera.
  • Hotel Pirat & SPA

    Profesjonalizm, zaangażowanie, bardzo duża wiedza, doświadczenie trenera i przede wszystkim partnerskie podejście okazały się być na najwyższym poziomie. Indywidualny tryb prowadzenia szkolenia pozwolił na znaczące poszerzenie wiedzy z zagadnień menadżerskich oraz negocjacyjnych. Polecamy firmę AKADEMIA KOMPAS jako solidnego i nietuzinkowego partnera
  • ENTRA

    Mamy okazję współpracować z Akademią Rozwoju Osobistego Kompas już od kilku lat. Firma ta charakteryzuje się bardzo dogłębną analizą potrzeb pod które odpowiednio dopasowuje programy szkoleniowe. Podążą za potrzebami klienta nieustannie podnosząc poziom jego rozwoju. Kadra Akademii Kompas to osoby wrażliwe na sugestie oraz potrzeby rozwojowe firmy którą obsługują. Polecam Akademię Kompas jako partnera godnego współpracy.
  • Leluki

    Firma Akademia Rozwoju Osobistego Kompas na początku naszej współpracy dokonała analizy potrzeb szkoleniowych, na której podstawie przygotowała program szkoleń odpowiadający naszym potrzebom. Doceniamy zaangażowanie, profesjonalną kadrę oraz elastyczne podejście do współpracy. Dzięki udziałowi w szkoleniach widzę, że kadra naszej firmy podniosła znacząco swoją świadomość w zakresie szkoleniowym, poszerzyliśmy wiedzę oraz zdobyliśmy nowe umiejętności, które wdrażamy już w codziennych działaniach. Akademia Rozwoju Osobistego Kompas jest firmą wartą polecenia i godnym partnerem do współpracy.
  • PGN

    Współpraca z Akademią Rozwoju Osobistego Kompas przyniosła naszej firmie realne pozytywne i długotrwałe efekty. Przeprowadzone szkolenia i usługi coachingowe poprzedzone były dogłębną analizą potrzeb firmy oraz oczekiwań uczestników. Wysoki poziom merytoryczny, doskonałe dopasowanie usług do naszych potrzeb, doświadczenie i zaangażowanie konsultantów oraz nastawienie na długofalową współpracę sprawiły, że odbyte szkolenia i sesje coachingowe wymiernie przyczyniły się do rozwoju naszej firmy, a także stały się impulsem do osobistego rozwoju poszczególnych uczestników. Szczerze polecam.
  • ELTEL

    Nasza współpraca przebiegała sprawnie i z dużym zaangażowaniem, dlatego z całym przekonaniem rekomendujemy firmę oraz jej trenerów jako specjalistów w swojej branży oraz rzetelnego i godnego zaufania partnera biznesowego
  • SUN INVEST

    Z przyjemnością polecamy współpracę z firmą Akademia Kompas oraz z jej trenerami. Potwierdzamy, że to godny partner do współpracy.
  • MODERN SCHOOL

    Nasza współpraca przebiega bardzo sprawnie i z dużym zaangażowaniem, dlatego z całym przekonaniem rekomenduję Akademię Kompas jako specjalistę w swojej branży
  • Model Art

    Akademia Kompas to dla Model Art. sp. z o.o. część organizacji. Współpracujemy ze sobą od dwóch lat w zakresie poprawy organizacji, komunikacji, szkoleń oraz motywowania pracowników głównie kadry kierowniczej i zarządczej. Zespół Doradców Akademii Kompas to profesjonaliści w swojej dziedzinie.
  • PZU

    Na podstawie własnych doświadczeń oceniamy Akademię Rozwoju Osobistego Kompas jako rzetelnego i godnego polecenia partnera biznesowego. Uważamy, że posiada ciekawą i szeroką propozycję szkoleniową skierowaną do pracowników sprzedażowych oraz kadry menadżerskiej.
  • Stal Service

    Podnoszenie kompetencji podczas szkolenia sprawiło, że pracownicy bardziej zaufali własnym umiejętnościom, mieli możliwość sprawdzenia się w kilku wywołanych sytuacjach szkoleniowych, poznali własne zachowania i reakcje. Poznaną praktykę z całą pewnością będą mogli rozwijać w swojej codziennej pracy wykorzystując umiejętności nabyte podczas zrealizowanego szkolenia.
  • Corab

    Akademia Kompas przeprowadziła dla Biura Obsługi Klienta Corab dwumodułowy proces szkoleniowy. Program warsztatów został dopracowany i uszyty na miarę naszych potrzeb.
  • Indykpol

    Szkolenie i warsztaty spełniły nasze oczekiwania i spotkały się z aprobatą uczestników. Potwierdzamy, że Akademia Kompas to kompetentna firma szkoleniowa, z której usług polecamy korzystać.
  • Klink

    Zaświadczamy, że trenerzy prowadzący szkolenia są trenerami godnymi polecenia i bardzo kompetentnymi. Szkolenia zostały przeprowadzone w sposób rzetelny, z należytą starannością. Przygotowanie osób prowadzących szkolenia ukierunkowane było na potrzeby grupy docelowej, a wiedza przekazana została w sposób jasny i zrozumiały.
  • Lubi

    Polecamy współpracę szkoleniową z Akademią Kompas.
  • Impuls Security

    Trenerzy wykonywali swoje zadania systematycznie i obowiązkowo. Są to osoby samodzielne i zaangażowane zarówno w proces jak i w życie firmy. W czasie realizacji kluczowego dla firmy projektu wykazały się ogromnym doświadczeniem w dziedzinie komunikacji, negocjacji, stresu czy zarządzania sobą w czasie. Dzięki osobistemu zaangażowaniu oraz sposobowi, w jaki prowadzone były zajęcia, projekt zakończył się w firmie sukcesem i zapewnił zmianę postaw wśród pracowników.
  • Wenta

    Z pełną odpowiedzialnością polecamy trenerów Akademii Kompas jako trenerów, z którymi warto podejmować działania szkoleniowe. Jesteśmy przekonani, że są to osoby, które spełnią oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.

Szukasz szkolenia dla siebie lub swojej firmy ?

Skontaktuj się z nami - skorzystaj z naszych kompetencji, doświadczenia i zaangażowania