Uczestnik podczas szkolenia zdobędzie wiedzę z zakresu pracy handlowej poprzez video komunikatory, nauczy się tego jak obsługiwać klienta i sprzedawać produkty i usługi bez bezpośredniego kontaktu z klientem, oraz nauczy się zachowania przed kamerą i sposobów pozyskiwania percepcji klienta.
Uczestnik zdobędzie wiedzę dotyczącą zaplecza technicznego do obsługi klienta i sprzedaży. Pozna nawyki zakupowe klientów. Zdobędzie umiejętności pracy z kamerą, zadbania o przestrzeń rozmowy, budowania scenariuszy rozmów. Zdobędzie umiejętności społeczne pokazywania klientowi korzyści z formy zdalnej podczas obsługi i sprzedaży.
Sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, osoby z działu obsługi klienta, managerowie sprzedaży, właściciele firm
- Co to są Rytuały Klienta i dlaczego warto je zmieniać?
- Co tracisz, a co zyskujesz podczas zdalnej sprzedaży i obsługi klientów?
- Słowa – KAMIENIE – czyli osadzenie w kontekście biznesowym
- Przenoszenie profesjonalnych nawyków do pracy zdalnej – jak to zrobić?
- Otoczenie – kadr
- Organizacja pracy zdalnej
- „Kontraktowanie” pracy zdalnej z klientem – rozkładanie odpowiedzialności za efekty
- Scenariusze rozmowy z klientem podczas pracy zdalnej
- Jak napisać efektywny scenariusz zdalnego spotkania z klientem?
- Jak przekonać klienta do nowych form kontaktu
- Zaplecze techniczne podczas pracy zdalnej z klientem
1500 zł osoba
6
09:00-15:00
Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul. Jagiellońska 91A
17 marca 2021
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl