Zdalna sprzedaż i obsługa klienta w czasach dystansu społecznego

CEL SZKOLENIA:

Uczestnik podczas szkolenia zdobędzie wiedzę z zakresu pracy handlowej poprzez video komunikatory, nauczy się tego jak obsługiwać klienta i sprzedawać produkty i usługi bez bezpośredniego kontaktu z klientem, oraz nauczy się zachowania przed kamerą i sposobów pozyskiwania percepcji klienta.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

Uczestnik zdobędzie wiedzę dotyczącą zaplecza technicznego do obsługi klienta i sprzedaży.  Pozna nawyki zakupowe klientów. Zdobędzie umiejętności pracy z kamerą, zadbania o przestrzeń rozmowy, budowania scenariuszy rozmów. Zdobędzie umiejętności społeczne pokazywania klientowi korzyści z formy zdalnej podczas obsługi i sprzedaży.

GRUPA DOCELOWA:

Sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, osoby z działu obsługi klienta, managerowie sprzedaży, właściciele firm

PROGRAM SZKOLENIA:
  • Co to są Rytuały Klienta i dlaczego warto je zmieniać?
  • Co tracisz, a co zyskujesz podczas zdalnej sprzedaży i obsługi klientów?
  • Słowa – KAMIENIE – czyli osadzenie w kontekście biznesowym
  • Przenoszenie profesjonalnych nawyków do pracy zdalnej – jak to zrobić?
  • Otoczenie – kadr
  • Organizacja pracy zdalnej
  • „Kontraktowanie” pracy zdalnej z klientem – rozkładanie odpowiedzialności za efekty
  • Scenariusze rozmowy z klientem podczas pracy zdalnej
  • Jak napisać efektywny scenariusz zdalnego spotkania z klientem?
  • Jak przekonać klienta do nowych form kontaktu
  • Zaplecze techniczne podczas pracy zdalnej z klientem
CENA SZKOLENIA:
1500 zł osoba
ILOŚĆ GODZIN:
6
GODZINY SZKOLENIA:
09:00-15:00
MIEJSCE SZKOLENIA:
Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul. Jagiellońska 91A
TERMIN SZKOLENIA:

22 września 2020

TRENER PROWADZĄCY

Ziemowit Sosiński

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl