Zarządzanie zespołem, zmianą i motywacją w zespole

CEL SZKOLENIA:

Szkolenie „Zarządzanie zespołem, zmianą i motywacją w zespole” przygotowuje uczestnika do tego, jak budować autorytet lidera, wyznaczać i komunikować cele pracownikom, delegować i egzekwować zadania, prowadzić spotkania, motywować i angażować zespół do współpracy oraz udzielać informacji zwrotnych i dyscyplinować pracowników oraz samodzielnie zarządzać zespołem pracowniczym.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  • Diagnozuje potencjał pracowników i umiejętnie go wykorzystuje,
  • Tworzy efektywną strukturę zespołu i czytelne zakresy wykonywanych czynności przez pracowników,
  • Rozwija pracownika i zespół,
  • Wprowadza i zarządza zmianą w zespole,
  • Przygotowuje firmę do wdrożenia planowanych zmian,
  • Buduje w pracownikach poczucie przynależności do firmy,
  • Zna etapy i fazy procesu wprowadzania zmian
  • Komunikuje się z pracownikiem
  • eEektywnie wpływa na zaangażowanie pracowników,
  • Odgrywa istotną rolę w procesie budowania wizerunku firmy,
  • Identyfikuje pracownika z marką
GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie skierowane jest do właścicieli, kierowników i osób zarządzających przedsiębiorstwem, osób, które awansowały na stanowisko menadżerskie, menedżerów z doświadczeniem, chcących rozwijać swoje umiejętności, właścicieli mikro, małych i średnich firm, osób pretendujących do roli menedżera, otwartych na rozwój osobisty.

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień 1: Zarządzanie zespołem i zmianą

  1. Dobry pracownik – dobry biznes – duża satysfakcja
  2. Potencjał pracowników i umiejętne jego wykorzystanie
  3. Tworzenie efektywnej struktury zespołu i czytelnych zakresów czynności
  4. Etapy rozwoju pracownika i zespołu
  5. Współodpowiedzialność zespołowa – metoda „We play the game”
  6. Strategie wprowadzania i zarządzania zmianą
  7. Zmiany a rzeczywistość
  8. Przygotowanie firmy do planowanych zmian
  9. Akceptacja zmiany jako kompetencja
  10. Budowanie poczucia przynależności do firmy
  11. Znaczenie kreatywności i elastyczności w zmianie
  12. Fazy przechodzenia przez proces zmiany
  13. Etapy procesu wprowadzania zmian
  14. 5 barier wprowadzania zmiany

Dzień 2: Identyfikacja z firmą czynnikiem motywacji

  1. Marka zaczyna się od komunikacji
  2. Kultura dialogu zamiast komunikacja „góra-dół”
  3. Wsłuchaj się z głos pracownika
  4. Zaangażowanie pracowników – Czym jest? Po co? Dla kogo?
  5. Czynniki budujące zaangażowanie
  6. Zaangażowanie a wyniki biznesowe
  7. Zaangażowanie a satysfakcja
  8. Rola zarządu oraz rola managera w procesie budowania wizerunku
  9. Pracownik ambasadorem marki
  10. Co kultura organizacji ma wspólnego ze światem EB
CENA SZKOLENIA:
3750 zł osoba
ILOŚĆ GODZIN:
16
GODZINY SZKOLENIA:
09:00-15:45
MIEJSCE SZKOLENIA:
Olsztyn, Dąbrowszczaków 39 /216
TERMIN SZKOLENIA:

04-05 marca 2022

TRENER PROWADZĄCY

Ziemowit Sosiński

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl