Szkolenie „Zarządzanie zespołem, zmianą i motywacją w zespole” przygotowuje uczestnika do tego, jak budować autorytet lidera, wyznaczać i komunikować cele pracownikom, delegować i egzekwować zadania, prowadzić spotkania, motywować i angażować zespół do współpracy oraz udzielać informacji zwrotnych i dyscyplinować pracowników oraz samodzielnie zarządzać zespołem pracowniczym.
- Diagnozuje potencjał pracowników i umiejętnie go wykorzystuje,
- Tworzy efektywną strukturę zespołu i czytelne zakresy wykonywanych czynności przez pracowników,
- Rozwija pracownika i zespół,
- Wprowadza i zarządza zmianą w zespole,
- Przygotowuje firmę do wdrożenia planowanych zmian,
- Buduje w pracownikach poczucie przynależności do firmy,
- Zna etapy i fazy procesu wprowadzania zmian
- Komunikuje się z pracownikiem
- eEektywnie wpływa na zaangażowanie pracowników,
- Odgrywa istotną rolę w procesie budowania wizerunku firmy,
- Identyfikuje pracownika z marką
Szkolenie skierowane jest do właścicieli, kierowników i osób zarządzających przedsiębiorstwem, osób, które awansowały na stanowisko menadżerskie, menedżerów z doświadczeniem, chcących rozwijać swoje umiejętności, właścicieli mikro, małych i średnich firm, osób pretendujących do roli menedżera, otwartych na rozwój osobisty.
Dzień 1: Zarządzanie zespołem i zmianą
- Dobry pracownik – dobry biznes – duża satysfakcja
- Potencjał pracowników i umiejętne jego wykorzystanie
- Tworzenie efektywnej struktury zespołu i czytelnych zakresów czynności
- Etapy rozwoju pracownika i zespołu
- Współodpowiedzialność zespołowa – metoda „We play the game”
- Strategie wprowadzania i zarządzania zmianą
- Zmiany a rzeczywistość
- Przygotowanie firmy do planowanych zmian
- Akceptacja zmiany jako kompetencja
- Budowanie poczucia przynależności do firmy
- Znaczenie kreatywności i elastyczności w zmianie
- Fazy przechodzenia przez proces zmiany
- Etapy procesu wprowadzania zmian
- 5 barier wprowadzania zmiany
Dzień 2: Identyfikacja z firmą czynnikiem motywacji
- Marka zaczyna się od komunikacji
- Kultura dialogu zamiast komunikacja „góra-dół”
- Wsłuchaj się z głos pracownika
- Zaangażowanie pracowników – Czym jest? Po co? Dla kogo?
- Czynniki budujące zaangażowanie
- Zaangażowanie a wyniki biznesowe
- Zaangażowanie a satysfakcja
- Rola zarządu oraz rola managera w procesie budowania wizerunku
- Pracownik ambasadorem marki
- Co kultura organizacji ma wspólnego ze światem EB
3750 zł osoba
16
09:00-15:45
Olsztyn, Dąbrowszczaków 39 /216
04-05 marca 2022
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl