Zarządzanie relacjami z klientami

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest opanowanie różnorodnych umiejętności związanych budowaniem relacji w procesie obsługi klienta lub sprzedaży. Podczas szkolenia odkryjemy różnice pomiędzy wiedzą a praktyką.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

Poznanie korzyści, jakie wynikają z wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami
Podniesienie świadomości na czynniki mające znaczenie dla lojalności klienta
Poznanie najważniejszych zachowań konsumentów
Zdobycie umiejętności wskazania i opisania potrzeby oraz oczekiwania różnych grup klientów
Zdobycie umiejętności indywidualizacji oferty
Dostrzeżenie znaczenia relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta

GRUPA DOCELOWA:

Właściciele, pracownicy przedsiębiorstw nastawieni na rozwój w obszarze zarządzania relacjami z klientami

PROGRAM SZKOLENIA:
  1. Kim są najlepsi sprzedawcy
  2. Cechy osobowości w zawodzie sprzedawcy
  3. Jak osiągnąć fascynację sprzedażą
  4. Jak budować lojalność klienta
  5. Sprzedaż relacyjna
  6. Modele zachowań i najważniejsze potrzeby klientów
  7. Personalizowanie ofert
  8. Wdrażanie nowych usług do oferty
  9. Mini audyt potencjału
CENA SZKOLENIA:
1500 zł osoba
ILOŚĆ GODZIN:
6
GODZINY SZKOLENIA:
9:00 – 15:00
MIEJSCE SZKOLENIA:
Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul.Jagiellońska 91A
TERMIN SZKOLENIA:

3 sierpnia 2020

TRENER PROWADZĄCY
Małgorzata-Bukowska-Selwon

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl