Celem szkolenia jest opanowanie różnorodnych umiejętności związanych budowaniem relacji w procesie obsługi klienta lub sprzedaży. Podczas szkolenia odkryjemy różnice pomiędzy wiedzą a praktyką.
Poznanie korzyści, jakie wynikają z wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami
Podniesienie świadomości na czynniki mające znaczenie dla lojalności klienta
Poznanie najważniejszych zachowań konsumentów
Zdobycie umiejętności wskazania i opisania potrzeby oraz oczekiwania różnych grup klientów
Zdobycie umiejętności indywidualizacji oferty
Dostrzeżenie znaczenia relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta
Właściciele, pracownicy przedsiębiorstw nastawieni na rozwój w obszarze zarządzania relacjami z klientami
- Kim są najlepsi sprzedawcy
- Cechy osobowości w zawodzie sprzedawcy
- Jak osiągnąć fascynację sprzedażą
- Jak budować lojalność klienta
- Sprzedaż relacyjna
- Modele zachowań i najważniejsze potrzeby klientów
- Personalizowanie ofert
- Wdrażanie nowych usług do oferty
- Mini audyt potencjału
1500 zł osoba
6
9:00 – 15:00
Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul.Jagiellońska 91A
3 sierpnia 2020

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl