Zarządzanie obiektem hotelowym

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat prowadzenia obiektu hotelowego, funkcjonowania recepcji i służby sprzątającej.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

1.Globalna widza na temat standardów wszystkich jednostek obiektu

2.Poznanie standardów pracy na poziomie hotelu ****

3.Przeanalizowanie mocnych i słabych stron realnego działania obiektu w dniu dzisiejszym

4.Przygotowanie merytoryczne do wdrożenia standardów funkcjonowania w firmie.

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

1.Specyfika pracy w recepcji  hotelowej  – jak dobrać odpowiednich pracowników i przygotować ich do pracy

2.Zachowania pożądane

3.zachowania niedopuszczalne

4.Dzień z życia recepcjonisty – obowiązkowe procedury, czego wymagać od pracowników recepcji

5.Przejęcie zmiany

6.Check in

7.Standardy rozmowy telefonicznej

8.Check out

9.Ochrona danych osobowych

10.Pokojowa – jak dobrać odpowiednich pracowników  i przygotować ich do pracy

11.Niezbędne predyspozycje do pracy do pokojowej

12.Zachowania pożądane i niedozwolone w pracy pokojowej

13.Procedura sprzątania pokoju  i łazienki – najważniejsze elementy

14.Kelner/barman w hotelowej restauracji

15.Etapy profesjonalnej obsługi – czego wymagać od naszych pracowników

16.Sytuacje trudne i niecodzienne w pracy recepcjonisty, kelnera i pokojowej

17.Gość niegrzeczny, narzekający, nachalny – jak sobie z nimi radzić

18.Strój i wizerunek pracownika recepcji, restauracji i pokojowej

ILOŚĆ GODZIN:
16 godzin (szkolenie 2 dniowe)

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl