STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W FIRMIE
kim jesteś, co chcesz powiedzieć rynkowi i do kogo mówisz?
CEL SZKOLENIA:
Podniesienie świadomości dotyczącej budowania strategii firmy.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
- Pozyskanie wiedzy w jaki sposób buduje się strategie pozycjonowania swojej marki na rynku.
- Nauka budowania treści marketingowych w oparciu o najważniejsze wartości swojej marki czy też produktów, które marka oferuje.
- Zdobycie umiejętności komunikowania treści w różnych kanałach dotarcia do klienta.
- Nabędzie kompetencje z zakresu nowoczesnego marketingu ze szczególnym naciskiem na komunikacje marki.
GRUPA DOCELOWA:
Osoby zajmujące się budowaniem marki firmy pracujące na stanowiskach komunikujących się z klientem bezpośrednio lub pośrednio.
PROGRAM SZKOLENIA:
Wizja i Misja przedsiębiorstwa
Pozycjonowanie marki na rynku
Segmentacja rynku
Marketing Zintegrowany – formuła 3C
Analiza behawioralna
Punktu styku (Touchpoints)
Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition
Osobowość marki
Analiza SWOT
Czym są Insighty konsumenckie ?
Niestandardowe formy komunikacji marketingowej (event, ambient, guerilla marketing)
Formuła 4P czy 4C
Nasza marka w internecie
ILOŚĆ GODZIN:
12
12
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl