STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W FIRMIE

kim jesteś, co chcesz powiedzieć rynkowi i do kogo mówisz?

CEL SZKOLENIA:

Podniesienie świadomości dotyczącej budowania strategii firmy.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  1. Pozyskanie wiedzy w jaki sposób buduje się strategie pozycjonowania swojej marki na rynku.
  2. Nauka budowania treści marketingowych w oparciu o najważniejsze wartości swojej marki czy też produktów, które marka oferuje.
  3. Zdobycie umiejętności komunikowania treści w różnych kanałach dotarcia do klienta.
  4. Nabędzie kompetencje z zakresu nowoczesnego marketingu ze szczególnym naciskiem na komunikacje marki.
GRUPA DOCELOWA:

Osoby zajmujące się budowaniem marki firmy pracujące na stanowiskach komunikujących się z klientem bezpośrednio lub pośrednio.

PROGRAM SZKOLENIA:

Wizja i Misja przedsiębiorstwa
Pozycjonowanie marki na rynku
Segmentacja rynku
Marketing Zintegrowany – formuła 3C
Analiza behawioralna
Punktu styku (Touchpoints)
Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition
Osobowość marki
Analiza SWOT
Czym są Insighty konsumenckie ?
Niestandardowe formy komunikacji marketingowej (event, ambient, guerilla marketing)
Formuła 4P czy 4C
Nasza marka w internecie

ILOŚĆ GODZIN:
12

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl