STRATEGIA CONTENT MARKETINGU w Internecie – podstawy

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zrozumienie zastosowania content marketingu w internecie

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  1. Poznanie najbardziej efektywnych formatów treści, które budują zasięgi i zaangażowanie użytkowników Internetu.
  2. Poznanie formuł copywriterskie, które umożliwią tworzenie skuteczniejszych ofert sprzedażowych, wpisów na bloga oraz postów na faccebooka.
  3. Zdobycie wiedzy na temat narzędzi do tworzenia gifów, animacji i wideo.
  4. Zdobędzie kompetencje umożliwiających planowanie treści i jej wielokrotne dystrybułowanie.
PROGRAM SZKOLENIA:

Content marketing w strategii firmy.
Formy contentu i kanały dystrybucji.
Globalne trendy.
Webwriting i copywriting:
Percepcja treści
Język korzyści, czyli jak budować skuteczny przekaz
Copywriting sprzedażowy: jak argumentować, by sprzedawać więcej
Rola emocji w przekazie
Skuteczne formuły copywriterskie do tworzenia klialnych nagłówków – warsztat.
Znaczenie blogów dla SEO i dystrybucji treści.
Foto content w Internecie, Zasady tworzenia: zdjęcia, grafiki, infografiki, memy.
Wideo marketing i jego znaczenie w konsumowaniu treści przez Internautę w 2018 r.
Dystrybucja i recykling treści: www, Google, Facebook, Instagram, LinkedIn.
Tworzenie harmonogramu treści.
Podsumowanie.

ILOŚĆ GODZIN:
7

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl