Rozwinięcie kompetencji budowania skutecznych historii sprzedażowych.
1.Przygotowanie do efektywnego przedstawiania swojego produktu za pomocą historii biznesowych.
2.Podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji z klientem.
3.Zrozumienie jak opowiedzieć dobrą historię sprzedażową oraz zdobędyć umiejętności pozwalające zaplanować, wybrać narzędzia i kanał dystrybucji historii biznesowej.
4.Szansa na zwiększenie możliwość skutecznego dotarcia do konsumentów i partnerów biznesowych.
5.Uporządkowaną wiedzę z zakresu marketingu i budowania historii biznesowych,
6.Poznanie znaczenia emocji w procesie walki o uwagę klienta
7.Uporządkowanie wiedzy od ceny do wartości
8.Pozyskanie wiedzy za co płacą klienci i jak tą wiedzę zastosować w praktyce w kontekście sprzedaży przez opowieść sprzedażową.
Sprzedawcy, Handlowcy, Marketingowcy oraz inne osoby zajmujące się sprzedażą w firmie.
Dzień 1
Za co płacą ludzie ?C
Cena, a wartość – różnice
„Poproszę o lepszą ofertę – czyli czy naprawdę rozumiemy klientów ?
Z czego składa się marka ?
Wartość podstawowa i wartość rozszerzona – budowanie sprzedażowych fundamentów
Znaczenie emocji w procesie walki o percepcje odbiorcy
Dlaczego klienci nie chcą kupić młotka ?
Storytelling – czyli zabawa hormonami
Trzy filary profesjonalnej opowieści
Cechy „mocnej opowieści”
Struktura opowieści biznesowej – czyli jak trzymać się „ścieżki” i osiągnąć to co chcemy
Dzień 2
Jak powstają opowieści, które sprzedają ?
Call to Action, a przesłanie – po co tworzymy historie
Kanały dystrybucji opowieści – gdzie dzielić się opowieściami i jakich narzędzi używać
Zasady zachowania przed kamerą
Jak skutecznie prowadzić narrację podczas rejestracji krótkich firm video
Narzędzia do produkcji i montażu prostych filmów promocyjnych
Akcesoria i wyposażenie Video Storytellera
Warsztat (ćwiczenia i próby)
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002