Storytelling w mediach społecznościowych oraz praktyka działania w kanale Instagram

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia działań promocyjnych z wykorzystaniem social media oraz budowania wiarygodnej komunikacji w social media i na Instagramie.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  • Rozumie znaczenie historii w przekazie marketingowym
  • Charakteryzuje mechanizmy doboru historii i jej budowy
  • Rozumie różnice pomiędzy przekazem logicznym a emocjonalnym
  • Wymienia mechanizmy budowy historii
  • Dobiera odpowiednią historię
  • Stosuje poznane narzędzia wzmacniania przekazu
  • Buduje spójną opowieść zgodną z poznanymi zasadami
  • Dokonuje pomiaru skuteczności opowiadania
  • Świadomie moderuje opowieść przez co wpływa na słuchaczy
  • Moderuje głos adekwatnie do emocji, które chce przekazać
  • Podąża za reakcjami odbiorcy
  • Dopasowuje historię do odbiorcy
  • Komunikuje się w sposób jasny i zrozumiały dla rozmówcy
  • Montuje i robi prawidłowe zdjęcia na Instagram
  • Skutecznie angażuje społeczność
  • Efektywnie prowadzi swoje kanały w social mediach
GRUPA DOCELOWA:

Usługa kierowana jest do pracowników działów marketingu i promocji, osób zajmujących się obsługą firmy w social mediach, influencerów, właścicieli firm, jak również innych osób, które są zainteresowane zdobyciem umiejętności skutecznego wykorzystania social-mediów jako narzędzia wsparcia procesów biznesowych.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

12 maja 2022

  1. Twoja twórcza przestrzeń, czyli o tym, żeby się chciało chcieć
  2. Autentyczność – mów albo prawdę, albo w ogóle. Jak budować wiarygodną komunikację w social mediach
  3. Bohater-problem-czytelnik – triada, bez której nie ma opowieści. Definiowanie grupy docelowej i skuteczna komunikacja nadawca-odbiorca
  4. Trójdzielna struktura tekstu i 5 chwytów narracyjnych „Jak uwieść czytelnika”
  5. Pozyskujące, angażujące, sprzedażowe i dla superfanów, czyli wszystko o treściach w social mediach
  6. Burza mózgów – tworzymy własny harmonogram treści w social mediach
  7. Moje pierwsze story – trening pisania

Dzień II

13 maja 2022

  1. Dlaczego warto założyć konto na Instagramie? Korzyści z tego płynące.
  2. Podstawy. Co umieścić w Bio? Jaką stylistykę obrać?
  3. Strona techniczna. Jak robić zdjęcia i montować filmy?
  4. Pomysły na posty i stories.
  5. Jak skutecznie zaangażować społeczność.
  6. Przykładowy dzień. Planowanie publikacji
  7. Filmy instastories i insta reels.
  8. Grupa docelowa. Czyli do kogo chcemy dotrzeć.
  9. Pokaż się! Daj się poznać odbiorcom.
  10. Udostępnianie i współprace crossowe.
  11. Dlaczego warto połączyć różne kanały Social media i jak to efektywnie prowadzić.
  12. Komunikacja w Social Media. Wpadki i dobre przykłady.
CENA SZKOLENIA:
2300 zł / do 5 kwietnia promocja 1499 zł
ILOŚĆ GODZIN:
16
GODZINY SZKOLENIA:
8:00 – 16:00
MIEJSCE SZKOLENIA:
ul. Dąbrowszczaków 39/216, 10-542 Olsztyn
TERMIN SZKOLENIA:

12-13 maja 2022

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl