Sprzedaż przez telefon

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności efektywniejszego prowadzenia rozmów telefonicznych z naciskiem na sprzedaż przez telefon.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

1.Zwiększenie  pewności siebie i nauka operowania rozmową na wysokim poziomie rentowności i zapewnienie sukces dwóm stronom .

2.Wyrobienie własnej metodologii rozmów, dopasowanych do własnego JA,

3.Nauka bycia skutecznym handlowcem, który nie sprzedaje, ale doradza, buduje wizję i realizuje potrzeby klienta przedstawiając mu dopasowane rozwiązanie.

4.Nauka braku nachalności oraz dążeniado realizacji potrzeb partnera oraz realizacji własnych celów.

GRUPA DOCELOWA:

Osoby których narzędziem sprzedaży jest telefon.

PROGRAM SZKOLENIA:

1.POSTAWA SPRZEDAWCY W PROCESIE SPRZEDAŻY

-wewnętrzne zaakceptowanie sprzedaży

-jak rozumiemy sprzedaż

-emocje w sprzedaży

-rola samodyscypliny w osiąganiu sukcesów sprzedażowych

-nastawienie, przekonanie i zdrowa pewność siebie

-metody budowania i utrzymywania ciągłej pro aktywnej postawy i (auto)motywacji

2.Teoria  4- filarów  jaki wpływ na sprzedaż ma osobowość sprzedawcy

-jakie parametry zarządzają dzisiejszą sprzedażą

  1. W jaki sposób wyczuć proces

-aktywne słuchanie , siła kojarzenia, pamiętanie o celach klientów

4.Strategia sprzedawcy

5.Scenki symulacyjne -SZUKAMY MISTRZA SPRZEDAŻ

– sztuka zadawania konkretnych pytań

-identyfikacja potrzeb klienta

  1. Nowe kanały obecnej sprzedaży
  2. Przygotowanie do procesu sprzedaży i techniki otwarcia, wyznaczania celów, analiza potrzeb, sztuka prezentacji produktów i usług, przygotowanie prezentacji handlowych, dobór i wykorzystywanie narzędzi prezentacyjnych
  3. Etapy sprzedaży, umiejętności komunikacyjne, taktyki i techniki sprzedaży – technika 3 pytań, technika 5 pytań.
  4. Trudny klient = Okazja zakupowa .Zmiana nawyku
ILOŚĆ GODZIN:
12

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl