Celem szkolenia jest nabycie umiejętności efektywniejszego prowadzenia rozmów telefonicznych z naciskiem na sprzedaż przez telefon.
1.Zwiększenie pewności siebie i nauka operowania rozmową na wysokim poziomie rentowności i zapewnienie sukces dwóm stronom .
2.Wyrobienie własnej metodologii rozmów, dopasowanych do własnego JA,
3.Nauka bycia skutecznym handlowcem, który nie sprzedaje, ale doradza, buduje wizję i realizuje potrzeby klienta przedstawiając mu dopasowane rozwiązanie.
4.Nauka braku nachalności oraz dążeniado realizacji potrzeb partnera oraz realizacji własnych celów.
Osoby których narzędziem sprzedaży jest telefon.
1.POSTAWA SPRZEDAWCY W PROCESIE SPRZEDAŻY
-wewnętrzne zaakceptowanie sprzedaży
-jak rozumiemy sprzedaż
-emocje w sprzedaży
-rola samodyscypliny w osiąganiu sukcesów sprzedażowych
-nastawienie, przekonanie i zdrowa pewność siebie
-metody budowania i utrzymywania ciągłej pro aktywnej postawy i (auto)motywacji
2.Teoria 4- filarów jaki wpływ na sprzedaż ma osobowość sprzedawcy
-jakie parametry zarządzają dzisiejszą sprzedażą
- W jaki sposób wyczuć proces
-aktywne słuchanie , siła kojarzenia, pamiętanie o celach klientów
4.Strategia sprzedawcy
5.Scenki symulacyjne -SZUKAMY MISTRZA SPRZEDAŻ
– sztuka zadawania konkretnych pytań
-identyfikacja potrzeb klienta
- Nowe kanały obecnej sprzedaży
- Przygotowanie do procesu sprzedaży i techniki otwarcia, wyznaczania celów, analiza potrzeb, sztuka prezentacji produktów i usług, przygotowanie prezentacji handlowych, dobór i wykorzystywanie narzędzi prezentacyjnych
- Etapy sprzedaży, umiejętności komunikacyjne, taktyki i techniki sprzedaży – technika 3 pytań, technika 5 pytań.
- Trudny klient = Okazja zakupowa .Zmiana nawyku
12
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl