Celem szkolenia jest nabycie umiejętności efektywniejszego prowadzenia rozmów telefonicznych z naciskiem na sprzedaż przez telefon.
1.Zwiększenie pewności siebie i nauka operowania rozmową na wysokim poziomie rentowności i zapewnienie sukces dwóm stronom .
2.Wyrobienie własnej metodologii rozmów, dopasowanych do własnego JA,
3.Nauka bycia skutecznym handlowcem, który nie sprzedaje, ale doradza, buduje wizję i realizuje potrzeby klienta przedstawiając mu dopasowane rozwiązanie.
4.Nauka braku nachalności oraz dążeniado realizacji potrzeb partnera oraz realizacji własnych celów.
Osoby których narzędziem sprzedaży jest telefon.
1.POSTAWA SPRZEDAWCY W PROCESIE SPRZEDAŻY
-wewnętrzne zaakceptowanie sprzedaży
-jak rozumiemy sprzedaż
-emocje w sprzedaży
-rola samodyscypliny w osiąganiu sukcesów sprzedażowych
-nastawienie, przekonanie i zdrowa pewność siebie
-metody budowania i utrzymywania ciągłej pro aktywnej postawy i (auto)motywacji
2.Teoria 4- filarów jaki wpływ na sprzedaż ma osobowość sprzedawcy
-jakie parametry zarządzają dzisiejszą sprzedażą
-aktywne słuchanie , siła kojarzenia, pamiętanie o celach klientów
4.Strategia sprzedawcy
5.Scenki symulacyjne -SZUKAMY MISTRZA SPRZEDAŻ
– sztuka zadawania konkretnych pytań
-identyfikacja potrzeb klienta
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002