fbpx

Social media w małej firmie

CEL SZKOLENIA:

Podczas szkolenia uczestnik pozna największe platformy socialowe w Polsce i ich działanie. Zdobędzie podstawowe umiejętności założenia i prowadzenia konta na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn. Pozyska kompetencje związane z planowaniem i publikowaniem treści w social mediach oraz wiedzę o algorytmach, które funkcjonują w każdej z platform socialowych. Pozna także zasady copywritingu w social mediach oraz nauczy się edycji zdjeć, grafiki i wideo w bezpłatnych aplikacjach. Uczestnik posiądzie wiedzę oraz kompetencje dotyczące prowadzenia dialogu z odbiorcami platform social media oraz dowie się o wskaźnikach skuteczności i ich analizie. Osoba biorąca udział w szkoleniu wykształci kompetencje społeczne związane z precyzyjnym komunikowaniem się, asertywnością oraz perswazyjnym formułowaniem komunikacji.

GRUPA DOCELOWA:

Właściciele firm, menadżerowie i pracownicy działów marketingu, freelancerzy.

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

1. Wprowadzenie do social media:

  • Statystyki social media.
  • Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter – kto I jak korzysta.

​2. Strategia social media dla małej firmy

  • Określenie celów i mierników sukcesu
  • Określenie grup odbiorców na poszczególnych platformach
  • Po jakie treści ludzie przychodzą do social mediów
  • Ramówka – czyli jak rozplanować publikację postów

3. Facebook – start.

  • Jakie opcje i możliwości posiada największa platforma socialowa
  • Działanie Edge rank – czyli dlaczego wyświetlają się posty
  • Posty, wideo, livy, oferty pracy, notatki – jak wykorzystać różnorodność formatów do uatrakcyjnienia komunikacji.
  • Panel administracyjny – ustawienia fanpage, które wpływają wygląd strony oraz pozwalają sprawnie zarządzać zasobami

4. Facebook – komunikacja

Jak zaplanować komunikację, która wspiera tożsamość marki i buduje relacje z odbiorcą
Rodzaje postów i formaty grafiki – omówienie opcji
Dodatkowe opcje: emoty, zameldowanie, wskazanie uczuć, ankiety
Porady, jak skutecznie zachęcać do dialogu / komentowania pod postem
Podstawowe zasady copywritingu

5. Facebook – analiza i statystyki

  • Statystyki skuteczności – zasięgi, zaangażowanie
  • Statystyki grup odbiorców – odkryj kim są Twoi odbiorcy i czym się interesują

II dzień

1. Instagram

  • Jak złożyć profilJak prawidłowo i efektywnie opisać markę w BIO
  • Jak określić popularne oraz własne hasztagi
  • O czym i w jakiej formie komunikować
  • Działanie Algorytmu Instagrama
  • Instagram Stories – zasiegi i wykorzystanie do budowania relacji

2. LinkedIn

  • Profil prywatny vs profil firmowy
  • Charakterystyka użytkowników polskiego LinkedIn
  • Rodzaje treści : artykuły i publikacje – jakie mają zasięgi, czy są widoczne w wyszukiwarce google
  • Jaki poziom eksperckości występuje na LiknedIn
  • Zasady zapraszania do grona znajomuch
  • Social Media Index – co mówi o Twoich działaniach
  • PrzyszłośćLinkedina

3. Twitter

  • Specyfikacja serwisu, statystyki, najważniejsze pojęcia
  • O czym się „ćwierka” na Twitterze, czyli jakie informacje rozchodzą się najszybciej
  • Tworzenie profilu krok po kroku
  • Strategia obecności marki na Twitterze
  • Ile jest botów i jak je traktować?
  • Dobre i złe praktyki

4. Zewnętrzne aplikacje do obróbki zdjęć, grafiki i wideo, które ułatwiają prowadzenie social mediów.

5. Przyszłość social mediów w Polsce i na świecie.

6. Podsumowanie szkolenia.

CENA SZKOLENIA:
3000 zł osoba
ILOŚĆ GODZIN:
14
GODZINY SZKOLENIA:
9:00 – 15:00
MIEJSCE SZKOLENIA:
Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul.Jagiellońska 91A
TERMIN SZKOLENIA:

24-25 października 2019

TRENER PROWADZĄCY

Sylwia Dębowska-Lenart 

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl

Close Menu
×

Koszyk

Administratorem danych jest Akademia Rozwoju Osobistego "Kompas" Małgorzata Dudek, ul. Różnowo 59P, 11-001 Dywity, NIP: 7391170097, REGON 280509206
Administratorem danych jest Akademia Rozwoju Osobistego "Kompas" Małgorzata Dudek, ul. Różnowo 59P, 11-001 Dywity, NIP: 7391170097, REGON 280509206