Poznanie taktyk i technik komunikacyjnych, nabycie prawidłowych nawyków komunikacyjnych, nabycie umiejętności prawidłowego rozpoznawania różnych modeli komunikacji interpersonalnej.
- Zdobycie umiejętności mówienia tak, aby zostać usłyszanym.
- Podniesienie komunikacji w trudnych warunkach otoczenia oraz z trudnymi rozmówcami.
- Poznanie metod dostosowania się do swojego rozmówcy pod kątem jego typu osobowości w celu budowanej lepszej relacji.
- Podniesienie osobistej skuteczności i efektywności zawodowej.
5. Zrozumienie własnego stylu komunikacji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą ponieść kompetencje zakresu komunikacji, aktywnego słuchania oraz zrozumienia drugiej strony w dialogu.
1.Pojęcie komunikacji.
2.Modele komunikacyjne.
3.Filtry i Bariery.
4.Komunikacja werbalna i niewerbalna.
5.Komunikacja niewerbalna – znaczenie mowy ciała a badania A. Meharbiana.
6.Warstwy wypowiedzi wg. Shultza Von Thuna.
7.Słuchanie czy słyszenie ?
8.Sztuka zadawania pytań.
9.Typologia osobowości.
10.Systemy reprezentacji.
11.Informacja zwrotna.
12.Komunikacja Asertywna.
13.Komunikat JA.
14.Zasady czystej komunikacji.
15.Reguły wywierania wpływu.
16.Podstawy analizy transakcyjnej.
12 (2 dni)
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl