SKUTECZNE REKLAMOWANIE SIĘ NA FACEBOOKU

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji z obsługi narzędzia do tworzenia reklam na platformie Facebook.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  1. Zdobycie umiejętności wykorzystania zasobów menadżera reklam i menadżera firmy.
  2. Zdobycie umiejętności tworzenia niestandardowych grupy odbiorców, które posłużą do tworzenia kampanii reklamowych.
  3. Zdobędzie kompetencje w zakresie tworzenia kampanii remarketingowych na bazie piksela facebooka oraz grup niestandardowych.
  4. Zdobycie umiejętności pozwalającej na tworzenie reklam kontaktowych, których efektem jest pozyskanie konkretnych danych takich jak telefon lub mail zgodnie z prawem.
  5. Zdobycie umiejętności tworzenia reklam kierowanych do platformy messengera.
GRUPA DOCELOWA:

Osoby zarządzające profilem firmowym na Facebooku

PROGRAM SZKOLENIA:

I dzień

Wprowadzenie do social media – #socialfirts:
Statystyki social media.
Facebook w Polsce.
Kontoreklamowe na Facebooku
Jak założyć konto reklamowe
Metody płatności, faktury
Dostępne formaty reklamowe
Remarketing:
Pixel Facebooka – dlaczego jest niezbędny i jak go zainstalować
Pixel konwersji – zaawansowane opcje remarketingu na FB
Menadżer firmy:
Jak skonfigurowaćMenadżera firmy
Funkcjonalności konta firmowego
Jak stworzyć kampanię reklamową:
Menadżer reklam

II dzień

Facebook Ads – uruchamianie reklamy krok po kroku – warsztaty
Reklamy dostępne w formatach reklamowych
Grafiki w postach reklamowych
Reklamy zgodne z regulaminem Facebooka
Reklama na Instagramie
Najczęstsze błędy w ustawieniachkampanii reklamowych na FacebookuJak nie przepalać budżetu reklamowego
Cel reklamy
Testy A/B
Optymalizacja stawek i budżetu
Analiza wyników dostępnych w raportach
Grupy docelowe – targetowanie, które przebija konkurencję
Narzędzie Facebook Insights
Kierowanie po zainteresowaniach, wydarzeniach z życia
Zaawansowane metody kierowania reklam: bazy mailingowe, telefoniczne, odbiorcy looklike (podobni do naszych fanów)
Czy jest możliwe kierowanie reklam na fanów konkurencji?
Dodatkowe funkcje:
Creative Hub
Boty w messengerze
Jakie nowości dla reklamodawców wprowadził ostatnio Facebook?
Sesja Q&A.

ILOŚĆ GODZIN:
12

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl