PROFESJONALNA OBSŁUGA GOŚCIA na recepcji i w gastronomii

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zdobycie podstawowych umiejętności związanych z obsługą Gościa w recepcji hotelowej.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

1.Usystematyzowanie wiedzy i narzędzi w zakresie czynności wykonywanych na stanowisku recepcjonisty, w tym w szczególności: przejęcia zmiany, profesjonalnego zameldowania i wymeldowania Gości, prowadzenia rozmów telefonicznych.

2.Poznanie specyfiki pracy na recepcji w tym zachowania pożądane i niedopuszczane

3.Poznanie możliwości i metod radzenia sobie z sytuacjami trudnymi

Poznanie standardów wizerunkowych na stanowsksu recepcjonisty

PROGRAM SZKOLENIA:
  1. Powitanie i przedstawienie się uczestników / sprawdzenie wiedzy uczestników szkolenia na temat obiektu, w którym pracują /
  2. Specyfika pracy w recepcji hotelowej –  dlaczego nie każdy  powinien pracować w hotelu

Zachowania pożądane

Zachowania niedopuszczalne

  1. Dzień z życia profesjonalnego recepcjonisty

Przejęcie zmiany

Check in – warsztaty praktyczne

Standardy rozmowy telefonicznej – warsztaty praktyczne

Check out

Zmiana nocna – dlaczego jej praca jest taka ważna

Ochrona danych osobowych​

  1. Wizerunek pracownika recepcji
  2. Sytuacje trudne w pracy recepcjonisty

Typy Gości – opis zachowania i wskazówki dla obsługi

Gość niegrzeczny, narzekający, nachalny – jak sobie z nimi radzić

  1. Podsumowanie szkolenia

Pytania ze strony uczestników

ILOŚĆ GODZIN:
6

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl