Celem szkolenia jest zdobycie podstawowych umiejętności związanych z obsługą Gościa w recepcji hotelowej.
1.Usystematyzowanie wiedzy i narzędzi w zakresie czynności wykonywanych na stanowisku recepcjonisty, w tym w szczególności: przejęcia zmiany, profesjonalnego zameldowania i wymeldowania Gości, prowadzenia rozmów telefonicznych.
2.Poznanie specyfiki pracy na recepcji w tym zachowania pożądane i niedopuszczane
3.Poznanie możliwości i metod radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
Poznanie standardów wizerunkowych na stanowsksu recepcjonisty
- Powitanie i przedstawienie się uczestników / sprawdzenie wiedzy uczestników szkolenia na temat obiektu, w którym pracują /
- Specyfika pracy w recepcji hotelowej – dlaczego nie każdy powinien pracować w hotelu
Zachowania pożądane
Zachowania niedopuszczalne
- Dzień z życia profesjonalnego recepcjonisty
Przejęcie zmiany
Check in – warsztaty praktyczne
Standardy rozmowy telefonicznej – warsztaty praktyczne
Check out
Zmiana nocna – dlaczego jej praca jest taka ważna
Ochrona danych osobowych
- Wizerunek pracownika recepcji
- Sytuacje trudne w pracy recepcjonisty
Typy Gości – opis zachowania i wskazówki dla obsługi
Gość niegrzeczny, narzekający, nachalny – jak sobie z nimi radzić
- Podsumowanie szkolenia
Pytania ze strony uczestników
6
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl