Ofensywny program rozwoju sił sprzedaży
najbardziej zaawansowany program przygotowując zespoły sprzedaży do sprawnego i skutecznego działania na nowoczesnym i głęboko nasyconym rynku ( 8 dni szkoleniowych )
CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest wydobycie potencjału jaki posiada osoba na stanowisku sprzedażowym. Przekazanie jej wiedzy, rozwinięcie kompetencji, wyuczenie mechanizmów typowych dla działań handlowca/sprzedawcy.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
- Poznanie strategicznego zestawu technik i taktyk sprzedaży
- Nabycie umiejętności prezentacji produktów i usług i, nabycie umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami.
- Poznanie wielu narzędzi związanych z marketingiem, PR i nowymi technologiami, które posłużą do możliwie najbardziej efektywnych działań sprzedażowych.
- Wzrost przychodów ze sprzedaży
- Umiejętność budowania lojalności wśród klientów
- Nowa wizja i energia do działania
- Zbudowanie świadomej osobowości
GRUPA DOCELOWA:
Osoby, które pracują lub chcą pracować na stanowiskach związanych ze sprzedażą.
PROGRAM SZKOLENIA:
- BLOK 1 (2 dni)
Strategia 4 filarów sprzedaży (od czego zależy sukces i jak zaprogramować firmę do sprawnych działań handlowych)
dlaczego klient powinien kupować od nas ?
jak wygląda i co mówi moja marka ?
narzędzia skutecznego budowania marki i komunikacji marketingowej
Touchpointy, ESP, ESP, Insighty konsumenckie – jak to jest chodzić w butach swojego kienta ?
Jak wykorzystać kompetencje marketera w działaniach sprzedażowych ?
Zawsze zaczynaj od „Dlaczego” czyli rozbudowana formuła Elevator Speech
Elementy formuły 4C
Co to jest CONVENIENCE w procesie ofertowania i sprzedaży - BLOK 2 (2 dni)
Pojęcie komunikacji biznesowej
Modele komunikacyjne stosowane w sprzedaży
Filtry i Bariery komunikacyjne
Warstwy wypowiedzi wg. Shultza Von Thuna
Parafraza jako podstawowe narzędzie słuchacza w procesie sprzedaży
Jak zadawać skuteczne pozytywne pytania w procesie sprzedaży
Typy klientów (progi informacyjne)
Systemy reprezentacji
Reguły wywierania wpływu w procesie sprzedaży
Gra strategiczna (diagnoza komunikacyjna) - BLOK 3 (2 dni)
Motywacja i automotywacja
Dlaczego ludzie kupują ?
Techniki budowania relacji z klientem
Analiza potrzeb – wykryj lub wykreuj
Sztuka prezentacji produktów i usług
Sprzedaż poprzez emocje – jak docierać do lewej półkuli mózgu
Techniki zamykania sprzedaży (technika 3 i 5 pytań)
Techniki reagowania na obiekcje i identyfikacja prawdziwych obiekcji
Strategia sprzedaży AIDA
Co to są Macierze Klientów ?
Pozytywne i negatywne obrazowanie - BLOK 4 (2 dni)
Profesjonalne zachowania sprzedawcy w trudnych sytuacjach
Trudne zagrywki klientów – jak sobie z nimi radzić ?
Storytelling w sprzedaży
Jak budować opowieści sprzedażowe ?
Kanały dystrybucji opowieści sprzedażowych
Co to jest BATNA ?
Kiedy telefon, a kiedy email ?
Jak pisać maile do klientów, które nie trafią do kosza ?
Warsztat z zakresu konstruowania profesjonalnych ofert sprzedażowych i pisania wiadomości e-mailowych.
ILOŚĆ GODZIN:
8 DNI INTENSYWNEGO SZKOLENIA METODAMI WARSZTATOWYMI I WYKŁADOWYMI
8 DNI INTENSYWNEGO SZKOLENIA METODAMI WARSZTATOWYMI I WYKŁADOWYMI
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl