Ofensywny program rozwoju sił sprzedaży

najbardziej zaawansowany program przygotowując zespoły sprzedaży do sprawnego i skutecznego działania na nowoczesnym i głęboko nasyconym rynku ( 8 dni szkoleniowych )

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest wydobycie potencjału jaki posiada osoba na stanowisku sprzedażowym. Przekazanie jej wiedzy, rozwinięcie kompetencji, wyuczenie mechanizmów typowych dla działań handlowca/sprzedawcy.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  1. Poznanie strategicznego zestawu technik i taktyk sprzedaży
  2. Nabycie umiejętności prezentacji produktów i usług i, nabycie umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami.
  3. Poznanie wielu narzędzi związanych z marketingiem, PR i nowymi technologiami, które posłużą do możliwie najbardziej efektywnych działań sprzedażowych.
  4. Wzrost przychodów ze sprzedaży
  5. Umiejętność budowania lojalności wśród klientów
  6. Nowa wizja i energia do działania
  7. Zbudowanie świadomej osobowości
GRUPA DOCELOWA:

Osoby, które pracują lub chcą pracować na stanowiskach związanych ze sprzedażą.

PROGRAM SZKOLENIA:
  1. BLOK 1 (2 dni)
    Strategia 4 filarów sprzedaży (od czego zależy sukces i jak zaprogramować firmę do sprawnych działań handlowych)
    dlaczego klient powinien kupować od nas ?
    jak wygląda i co mówi moja marka ?
    narzędzia skutecznego budowania marki i komunikacji marketingowej
    Touchpointy, ESP, ESP, Insighty konsumenckie – jak to jest chodzić w butach swojego kienta ?
    Jak wykorzystać kompetencje marketera w działaniach sprzedażowych ?
    Zawsze zaczynaj od „Dlaczego” czyli rozbudowana formuła Elevator Speech
    Elementy formuły 4C
    Co to jest CONVENIENCE w procesie ofertowania i sprzedaży
  2. BLOK 2 (2 dni)
    Pojęcie komunikacji biznesowej
    Modele komunikacyjne stosowane w sprzedaży
    Filtry i Bariery komunikacyjne
    Warstwy wypowiedzi wg. Shultza Von Thuna
    Parafraza jako podstawowe narzędzie słuchacza w procesie sprzedaży
    Jak zadawać skuteczne pozytywne pytania w procesie sprzedaży
    Typy klientów (progi informacyjne)
    Systemy reprezentacji
    Reguły wywierania wpływu w procesie sprzedaży
    Gra strategiczna (diagnoza komunikacyjna)
  3. BLOK 3 (2 dni)
    Motywacja i automotywacja
    Dlaczego ludzie kupują ?
    Techniki budowania relacji z klientem
    Analiza potrzeb – wykryj lub wykreuj
    Sztuka prezentacji produktów i usług
    Sprzedaż poprzez emocje – jak docierać do lewej półkuli mózgu
    Techniki zamykania sprzedaży (technika 3 i 5 pytań)
    Techniki reagowania na obiekcje i identyfikacja prawdziwych obiekcji
    Strategia sprzedaży AIDA
    Co to są Macierze Klientów ?
    Pozytywne i negatywne obrazowanie
  4. BLOK 4 (2 dni)
    Profesjonalne zachowania sprzedawcy w trudnych sytuacjach
    Trudne zagrywki klientów – jak sobie z nimi radzić ?
    Storytelling w sprzedaży
    Jak budować opowieści sprzedażowe ?
    Kanały dystrybucji opowieści sprzedażowych
    Co to jest BATNA ?
    Kiedy telefon, a kiedy email ?
    Jak pisać maile do klientów, które nie trafią do kosza ?
    Warsztat z zakresu konstruowania profesjonalnych ofert sprzedażowych i pisania wiadomości e-mailowych.
ILOŚĆ GODZIN:
8 DNI INTENSYWNEGO SZKOLENIA METODAMI WARSZTATOWYMI I WYKŁADOWYMI

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl