NOWOCZESNY MARKETING DLA MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
Uwolnij potencjał swojej marki i wejdź na wyższy poziom kontaktu z klientami
Celem szkolenia jest poprawienie skuteczności działań marketingowych oraz podniesienie kompetencji w analizie własnej marki na wielu płaszczyznach.
- Poznanie różnych strategii marketingowych
- Pozyskanie wiedzy w jaki sposób budować markę firmy.
- Uzyskanie wiedzy o niestandardowych formach komunikacji marketingowej
- Przećwiczenie budowania dobrych treści w Content marketingu
- Umiejętność określania kierunku Public Relations dla własnej firmy.
Osoby pracujące w działach marketingu, sprzedaży, obsługi klienta.
Dzień I
Czym tak naprawdę jest i czym nie jest marketing ?
Prawa rządzące marketingiem, które musi znać każdy przedsiębiorca
Różne rodzaje strategii marketingowych – kim „chce być” nasza marka ?
Kategoria, pozycjonowanie i segmentacja – dlaczego to takie ważne i od czego musisz zacząć profesjonalne działania marketingowe ?
Czy lepiej być pierwszym czy lepszym – wybierz swoją drogę ?
Czy wiesz kto jest, a kto na pewno nie jest Twoim klientem ?
Trade Marketing – dlaczego to nie wystarczy ?
Wyróżnij się albo zgiń – stara prawda wciąż aktualna
Dzień II
Marketing Zintegrowany – jak być spójnym i komunikować odpowiednie treści ?
Jak budować markę zgodnie z własnym DNA ?
Osobowość Marki i Archetypy
Analiza SWOT
Formuła 4P czy 4C ?
Strategie działań marketingowych – ATL i BTL
Niestandardowe formy komunikacji marketingowej (event, ambient, guerilla marketing)
Nowoczesne narzędzia marketingowe – o czym nie wolno nam zapomnieć ?
Nasza marka w internecie
Content marketing – jak tworzyć dobre treści
Public Relations – kluczowe narzędzia
Czy współpraca z agencją reklamową jest konieczna ? Z kim i kiedy współpracować, a co robić własnymi siłami ?
14
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl