Dzięki szkoleniu uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu mechanizmów wpływających na negocjujące strony oraz skutków przyjęcia niewłaściwych rozwiązań. Dowie się jakie zagrożenia czyhają na negocjatorów. Uczestnik podczas szkolenia zdobędzie umiejętność eliminacji stereotypów związanych z technikami negocjacyjnymi oraz konfliktem interesów co pozwoli mu zmienić dotychczasowe postawy. Nauczy się właściwego doboru narzędzie wspierających codzienną pracę z klientem. Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne z zakresu rozwiązywania konfliktów, etyki biznesowej, współpracy w osiąganiu celu.
- Zrozumienie mechanizmów wpływających na negocjujące strony oraz skutki przyjęcia niewłaściwych rozwiązań.
- Zdobycie praktycznych umiejętności prowadzenia skutecznych procesów negocjacyjnych
- Pozyskanie wiedzy na temat zagrożeń czyhających na negocjatorów (pułapki jakie mogą się pojawić w toku rozmów np.: impasy, manipulacje, zachowania nieetyczne etc.)
- Poznanie metody eliminacji stereotypów związanych z technikami negocjacyjnymi oraz konfliktem interesów co pozwoli zmienić dotychczasowe postawy.
- Wypracowanie katalogu dobrych praktyk oraz rekomendacji, co pozwoli na lepszy dobór narzędzi wspierających codzienną pracę z klientem, współpracownikami czy przełożonymi.
- Nabycie kompetencje społecznych, które pozwolą na lepsze prowadzenie negocjacji co z kolei pozwoli na wyeliminowanie zagrożeń jakie niosą za sobą źle prowadzone negocjacje np.: wysokie koszty, opóźnienia, utrata zaufania.
- Osiągnięcie umiejętności wprowadzania nowych rozwiązań, co w połączeniu z podniesieniem świadomości na temat alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów pozwala lepiej prowadzić negocjacje z klientami, współpracownikami lub przełożonymi.
Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców, kadry menagerskiej, osób zajmujących się negocjacjami lub rozmowami z klientami, osób odpowiedzialnych za kontakty z klientem i prowadzenie negocjacji.
1. Wprowadzenie do ogólnej teorii negocjacji
2. Czym są negocjacje i skąd biorą się związane z nimi trudności?
- prezentacja koła konfliktu,
- kilka słów o psychologii w negocjacjach,
- jak w czasie negocjacji działa nasz umysł?
3. Fazy negocjacji
4. Najbardziej znane style negocjacyjne
5. Analogie do sztuk walki – dlaczego przegrywamy w negocjacjach lub wychodzimy z nich poobijani?
6. Omówienie metod pokonywania trudnych sytuacji w negocjacjach: przełamywanie impasów, reakcja na manipulację, obrona przed niepożądanymi zachowaniami, ultimatum, zerwanie negocjacji
7. Przygotowanie arkusza analizy i planowania negocjacji
8.Stworzenie katalogu dobrych praktyk do wdrożenia w pracy/życiu
Podsumowanie
900 zł osoba
6
9:00 – 15:00
Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul.Jagiellońska 91A
5 czerwca 2020
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl