Podstawowym celem warsztatu jest przekazanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu motywowania podwładnych. Równoległym celem jest nabycie przez uczestników podstawowych kompetencji z zakresu kontaktów międzyludzkich, komunikowania uwzględniającego czynnik inteligencji emocjonalnej oraz technik motywacyjnych i ich stosowania w stymulowaniu ludzi do działania.
Program szkolenia umożliwia uczestnikom praktyczny trening umiejętności przywódczych w codziennych sytuacjach komunikacyjnych .
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
Zdobycie umiejętności rozpoznawania „motywatorów” innych osób
Umiejętność wsparcia motywacyjnego w procesie rozwoju pracownika
Dostrzeganie potencjału swojego lub podległego zespołu
Zdobycie aktualnej wiedzy na temat obecnego rynku pracy pod kątem motywacji
Podniesienie świadomości motywacji własnej
Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie wykorzystania coachingu w procesie motywowania
PROGRAM SZKOLENIA:
Moim najlepszym przyjacielem jest ten, kto pozwala mi wydobyć to, co we mnie najlepsze.
– Henry Ford
Kim są najlepsi sprzedawcy
Cechy osobowości w zawodzie sprzedawcy
Jak osiągnąć fascynację sprzedażą
Jakiego sprzedawcę masz w swojej głowie – test
Co napędza Twoją sprzedaż , a co powoduje spadek formy
Określenie indywidualnych kompetencji oczekiwanych w procesie zmiany
Komunikacja intrapersonalna jako element motywacji
JA sprzedawcy a inteligencja emocjonalna
Motywacja – jak ją utrzymać dłużej niż przeciętnie ją utrzymujesz
Czym jest zmiana i rozwój potencjału
Jak przygotować się do procesu zmiany?
Mini audyt potencjału
CENA SZKOLENIA: 900 zł osoba
ILOŚĆ GODZIN: 6
GODZINY SZKOLENIA: 9:00 – 15:00
MIEJSCE SZKOLENIA: Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul.Jagiellońska 91A
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatności