MARKETING W HOTELU W PRAKTYCE

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest zbudowanie wizerunku marketingowego oraz zdobycie narzędzi służąych umocnieniu wizerunku na rynku.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

1.Zdobycie wiedzy na temat prowadzenia obiektu hotelowego, funkcjonowania recepcji i służby sprzątającej.

2.Zdobycie wiedzy na temat budowania programu lojalnościowego, regulaminu hotelu oraz przygotowania voucherów okazjonalnych

3.Zdobycie wiedzy targi ślubne oraz wyszukać nowych partnerów.

4.Uporządkowanie wiedzy z zakresu marketingu dla obiektu hotelowego, polityki cenowej, działań promocyjnych i tworzenia ofert.

5.Zdobycie kompetencji dopasowania oferty, cen i działań promocyjnych dla poszczególnych segmentów

6.Zrozumienia zasad sezonowości dla poszczególnych segmentów oraz umiejętne określanie źródła podstawowych przychodów dla poszczególnych miesięcy.

PROGRAM SZKOLENIA:

1.Wprowadzenie do szkolenia

2.Oferty hotelu w praktyce – przygotowywanie listów ofertowych i ulotek

usługa noclegowa

usługa gastronomiczna

usługa cateringowa

usługa konferencyjna

3.Budowanie programu lojalnościowego

Zaproszenie do współpracy

Regulamin

4.Vouchery okazjonalne – praktyczne przygotowanie szablonów

5.Targi ślubne w praktyce

Budowanie oferty, wyszukiwanie partnerów

Organizacja przedsięwzięcia krok po kroku

6.Elementy strategii marketingowej  dla obiektu hotelowego- określenie stanu faktycznego

Rynki, segmenty, oferty

Konkurencja

Polityka cenowa

Działania promocyjne

  1. Elementy strategii marketingowej – zdefiniowanie sezonowości hotelu dla poszczególnych segmentów

8.Określenie źródeł podstawowych przychodów dla poszczególnych miesięcy

9.Dopasowanie oferty, cen i działań promocyjnych dla poszczególnych segmentów

ILOŚĆ GODZIN:
6

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl