CEL SZKOLENIA:
Budowanie pozytywnego obrazu organizacji w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej poprzez oddziaływanie na postawy klienta zewnętrznego, wewnętrznego i innych grup interesariuszy. Podejmowanie działań z zakresu kształtowania wizerunku pracodawcy (ang. Employer Branding – EB).
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
- Poznanie podstaw marketingu i zasad kształtowania relacji z otoczeniem
- Przegląd nowoczesnych kanałów komunikacji
- Zdobycie umiejętności dopasowania działania wizerunkowe do specyfiki działalności organizacji dbając o jej spójność
- Umiejętny dobór kanałów komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych
- Zdolność planowania i konsekwentnego realizowania wspólnie z pracownikami wizji marki przedsiębiorstwa
GRUPA DOCELOWA:
Właściciele, pracownicy przedsiębiorstw nastawieni na rozwój w obszarze budowania spójnego wizerunku organizacji
PROGRAM SZKOLENIA:
- Elementy składające się na efektywną strategię
- Sposoby diagnozowania cech marki przedsiębiorstwa
- Jak komunikować cechy marki wewnątrz organizacji?
- Kształtowania relacji z otoczeniem poprzez kształtowanie wizerunku
- Paleta kanałów nowoczesnej komunikacji w kształtowaniu wizerunku
- Definiowanie grup docelowych oraz kanałów dotarcia do każdej z nich
CENA SZKOLENIA:
1500 zł osoba
1500 zł osoba
ILOŚĆ GODZIN:
6
6
GODZINY SZKOLENIA:
09:00-15:00
09:00-15:00
MIEJSCE SZKOLENIA:
Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul.Jagiellońska 91A
Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul.Jagiellońska 91A
TERMIN SZKOLENIA:
30 marca 2020
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl