Uczestnik pozna bezpłatne narzędzie do analityki internetowej Google Analitycs. Nauczy się ustawiać cele w systemie, ktróre odwzorują rzeczywiste zaangażowanie użytkowników strony www. Nabędzie wiedzę, która pozwoli na wygenerowanie raportów, pomocnych w podejmowaniu decyzji związanych z prowadzonymi kampaniami online. Zdobędzie kompetencje analityczne pomagające ocenić skuteczność określonych treści na stronie www
Poznanie narzędzia do analityki jakim jest google analytics
Osoby w firmach zajmujące się marketingiem oraz pracujące na firmowych stronach i sklepach internetowych
Analityka internetowa – jakie daje korzyści.
Prawidłowa konfiguracja Google Analitycs – ustawianie zasobów.
Ustawianiemikro i makro celów w GA, aby właściwie ocenić zaangażowanie użytkowników strony www.
Segmentacja użytkowników na stronie ze względu na stadium zakupowe lub/i charakterystykę ich zachowań na stronie.
Tworzenie list remarketingowych w oparciu o utworzone segmentacje.
Analiza przepływu użytkowników przez stronę.
Ocena skuteczności prowadzonych kampanii AdWOrds, Facebook, email, innych źródeł ruchu.
1. Jakie dane na temat odbiorców oraz ich zachowania znajdziesz w GA: demografia, zainteresowania.
2. Analizy zaawansowane:
-konwersje wspomagane
– ścieżki wielokanałowe
– funkcja user -ID
3. Błędy, którymi jest obarczony GA i jak je interpretować.
4. Generowanie raportów i raportów niestandardowych.
5. Podsumowanie szkolenia.
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002