FACEBOOK MASTER I MARKETING MESSENGER

Skuteczne wykorzystanie w biznesie

CEL SZKOLENIA:

Poznanie przez uczestnika narzędzi do tworzenia reklam oraz zdobycie umiejętności poruszania się po zasobach Menadżera firmy, w tym menadżera reklam.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  1. Nabycie kompetencji wykorzystania remarketingu w promocji swojej firmy w Internecie oraz tworzenia niestandardowych grup odbiorców.
  2. Poznanie sposobów kierowania reklam do konkretnej grupy gdzie celem jest sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie kontaktów oraz ruch na stronę www lub e-sklep.
  3. Poznanie możliwości komunikacji w aplikacji Messenger, oraz formaty reklamowe do jego wykorzystania.
  4. Nabycie motywacji do korzystania z narzędzi online i nowoczesnych sposobów komunikowania się poprzez aplikacje internetowe i kanały social media.
  5. Poznanie narzędzia, które pozwola skuteczniej działać w grupie współpracowników, dostawców, klientów.
GRUPA DOCELOWA:

Osoby zarządzające profilem firmowym na Facebooku

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

1. Wprowadzenie do social media:
Statystyki social media.
Facebook w Polsce.
Messenger marketing – statystyki skuteczności i możliwości
2. KontoreklamowenaFacebooku
Jak założyć konto reklamowe
Metody płatności, faktury
Dostępne formaty reklamowe
3. Remarketing:
Pixel Facebooka – dlaczego jest niezbędny i jak go zainstalować
Pixel konwersji – zaawansowane opcje remarketingu na FB
4. Menadżer firmy:
Jak skonfigurowaćMenadżera firmy
Funkcjonalności konta firmowego
5. Jak stworzyć kampanię reklamową:
Menadżer reklam
Zasady tworzenia kampanii, zestawów reklam i reklam

Dzień II

1. Facebook Ads – uruchamianie reklamy krok po kroku – warsztaty
Reklamy dostępne w formatach reklamowych
Grafiki w postach reklamowych
Reklamy zgodne z regulaminem Facebooka
Reklama na Instagramie
Najczęstsze błędy w ustawieniachkampanii reklamowych na Facebooku
2. Jak nie przepalać budżetu reklamowego
Cel reklamy
Optymalizacja stawek i budżetu
Analiza wyników dostępnych w raportach
3. Grupy docelowe – targetowanie, które przebija konkurencję
Narzędzie Facebook Insights
Kierowanie po zainteresowaniach, wydarzeniach z życia
Zaawansowane metody kierowania reklam: bazy mailingowe, telefoniczne, odbiorcy looklike (podobni do naszych fanów)
Czy jest możliwe kierowanie reklam na fanów konkurencji?
4. Marketing Messenger:
Boty w messengerze
Zewnętrzne aplikacje
Angażowanie użytkowników przez Messenger
Przykłady atrakcyjncyh botów w Polsce
5. Nowe algorytmy Facebooka i jak się do nich przygotowac?
6. Podsumowanie szkolenia.

ILOŚĆ GODZIN:
12

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl