EMPLOYER BRANDING

budowanie wizerunku dobrego pracodawcy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji

CEL SZKOLENIA:

Zrozumienie potrzeb i korzyści płynących z wprowadzenia działań związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie nieszablonowych działań wpływających na poprawę wizerunku oraz otwarcie przestrzeni kreatywności w tworzeniu działań Employer Branding.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  • Zdobycie umiejętności budowania strategii wizerunku pracodawcy, u którego warto pracować.
  • Zdobycie wiedzy, w jaki sposób wdrażać najnowsze kanały budowania employer branding oraz zmieniać system zarządzania wpływający na identyfikację pracowników z marką oraz chęć pracy w danej organizacji.
  • Podniesienie kompetencji myślenia strategicznego o rozwoju firmy.
  • Rozszerzenie sposobu myślenia o rozwoju firmy i jej wizerunku.
  • Podniesie kompetencji wpływających na efektywniejszą komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy.
GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które mają wpływ na tworzenie wizerunku dobrego pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy. Grupą docelową są osoby na stanowiskach menedżerskich, pracownicy działów HR/kadr.

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień I

1.Marka zaczyna się od komunikacji

2.Kultura dialogu zamiast komunikacja „góra-dół”

3.Wsłuchaj się z głos pracownika

4.Zaangażowanie pracowników – Czym jest?, Po co?, Dla kogo?

Czynniki budujące zaangażowanie.

Zaangażowanie a wyniki biznesowe.

Zaangażowanie a satysfakcja.

5.Rola zarządu oraz rola managera w procesie budowania wizerunku.

6.Pracownik ambasadorem marki.

7.Co kultura organizacji ma wspólnego ze światem EB.

Dzień II

1.Narzędzia Public Relations w procesie budowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.

2.Jak komunikować cechy marki wewnątrz organizacji ?

3.Zagrożenia dla wizerunku marki jako problem wewnętrzny – jak kontrolować content.

4.Zasady efektywnego projektu wewnętrznego zarządzania wizerunkiem marki.

5.Sposoby diagnozowania cech marki przedsiębiorstwa.

6.Misyjność organizacji i jej wpływ na pozyskiwania zaangażowanych pracowników i partnerów.

7.Zmiany na rynku pracy i w otoczeniu biznesowym w kontekście budowania wizerunku pracodawcy.

8.Kultura zhierarchizowana vs. Kultura empowermentu.

9.Strategie wprowadzania kultury zarządzania opartej na zasobach pracownika.

10.Strategii wprowadzania i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie.

ILOŚĆ GODZIN:
14 (2 dni)

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl