Autorytet i komunikacja

CEL SZKOLENIA:

Szkolenie „Autorytet i komunikacja” przygotowuje uczestnika do prawidłowej komunikacji interpersonalnej ze współpracownikami oraz zbudowania niepodważalnego autorytetu wśród pracowników. Na szkoleniu zostaną przedstawione techniki wykorzystywane przez osoby na co dzień zajmujące się skuteczną komunikacją z drugim człowiekiem, służące uzyskiwaniu celów biznesowych.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  • Identyfikuje osobowość przywódczą i wykorzystuje jej cechy w zarządzaniu podległym personelem,
  • Komunikuje się ze swoimi współpracownikami w sposób zrozumiały i skuteczny,
  • Skutecznie buduje autorytet wśród swoich podwładnych i współpracowników,
  • Zna typy osobowości i wykorzystuje posiadaną wiedzę jako narzędzie komunikacji i zrozumienia zespołu,
  • Aktywnie słucha swoich współpracowników,
  • Organizuje rozmowy rozwojowe i dyscyplinujące w celu podniesienia efektywności zespołu
GRUPA DOCELOWA:

Szkolenie skierowane jest do właścicieli, kierowników, osób zarządzających przedsiębiorstwem oraz dla osób, które kontynuują bądź zaczynają pracę na stanowisku kierowniczym lub mają potrzebę usystematyzowania i doskonalenia umiejętności związanych z efektywną komunikacją menadżera i jego postrzeganiem jako autorytetu.

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień 1 – Świadomość i autorytet

  1. Jak myślą najlepsi z najlepszych
  2. Osobowość przywódcza, co oznacza?
  3. Twój potencjał w analizie SWOT – jeżeli chcesz mieć lepszych pracowników, stań się lepszym szefem
  4. Poszukiwanie cech lidera to proces
  5. Budowanie autorytetu
  6. Koło rozwoju w zarządzaniu
  7. Twoje role i style w zarządzaniu
  8. Komunikacja interpersonalna – jak mówić, by być skutecznym
  9. Ty i Twoje otoczenie
  10. Wartości w przywództwie

Dzień 2 – Komunikacja z elementami coachingu menadżerskiego

  1. Podstawy komunikacji
  2. Poziomy aktywnego słuchania w zarządzaniu
  3. Typologia osobowości jako narzędzie komunikacji i zrozumienia podległego zespołu
  4. Efektywny przepływ informacji – gra zespołowa
  5. Filtry komunikacyjne
  6. Najlepsze praktyki przepływu informacji
  7. Cele, strategie oraz skuteczność rozmów – co, jak i z czym żeby było efektywnie?
  8. Na czym polega dawanie feedback-u?
  9. Prowadzenie rozmów rozwojowych i dyscyplinujących
  10. Metody efektywnego prowadzenia zebrań
CENA SZKOLENIA:
3200 zł osoba
ILOŚĆ GODZIN:
16
GODZINY SZKOLENIA:
9:00 – 15:45
MIEJSCE SZKOLENIA:
ul. Dąbrowszczaków 39/216, 10-542 Olsztyn
TERMIN SZKOLENIA:

27-28 maja 2022

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl