Asertywność w zarządzaniu i kontaktach biznesowych

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do efektywnego zarządzania. Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji społecznych uczestników w zakresie wykazywania postawy asertywnej w kontaktach biznesowych. Uczestnicy po szkoleniu zdobyli kompetencje jak wzmacniać samoocenę oraz zdobyli umiejętności pozwalające na samokontrolę  w procesie zarządzania. Umieją poradzić  sobie w sytuacjach trudnych i stresujących. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy mogą uporządkować wiedzę z zakresu asertywności, znają metody stosowane w trudnej komunikacji.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  • Zdobycie umiejętności zarządzania relacjami z wykorzystaniem zasad asertywności
  • Zrozumienie elementów składających się na postawę asertywną
  • Wzmocnienie samooceny i samoświadomości własnych zachowań
  • Wzmocnienie kontaktów społecznych i wzmacniających relacji
  • Wzrost umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Poznanie metod  stosowanych w trudnej komunikacji
GRUPA DOCELOWA:

Osoby pracujące na stanowiskach związanych z zarządzaniem : właściciele firm, menadżerowie różnych szczebli, osoby zarządzające projektami.

PROGRAM SZKOLENIA:

Czym jest a asertywność w zarządzaniu.

  • Prawa asertywności a zarządzanie.
  • Mapa asertywności – autodiagnoza zachowań asertywnych.
  • Agresja, uległość, asertywność – przyczyny i skutki postaw.
  • Postawa i umiejętności asertywne w zarządzaniu.
  • Wyznaczanie własnych granic w poszanowaniu praw innych pracowników.

Identyfikacja wewnętrznych przekonań w kontekście postawy asertywnej.

  • Wpływ własnych przekonań na umiejętności i działania.
  • Rola blokujących przekonań w zarządzaniu.
  • Uświadamianie sobie uczuć i potrzeb innych osób, czyli empatia w praktyce.

Asertywność w komunikacji biznesowej

  • Komunikat Ja vs komunikat Ty w rozmowach
  • Konstruktywna informacja zwrotna – Model FUO.
  • Reakcje partnerów rozmowy na informacje zwrotne.
  • Emocje i samokontrola podczas rozmów z pracownikami/klientami/współpracownikami

Asertywna umiejętność prowadzenia rozmów i rozwiązywania konfliktów.

  • Sposoby wychodzenia z sytuacji trudnych.
  • Asertywna odmowa bez poczucia winy.
  • Umiejętna reakcja na krytykę i aluzję.
  • Obrona przed manipulacją.
  • Sposoby radzenia sobie z presją i atakiem werbalnym.
  • Przywracanie równowagi wewnętrznej w sytuacjach trudnych.

Podsumowanie warsztatu

  • Zbiór „dobrych praktyk” każdego uczestnika
  • Action plan.

 

CENA SZKOLENIA:
900 zł osoba
ILOŚĆ GODZIN:
6
GODZINY SZKOLENIA:
9:00 – 15:00
MIEJSCE SZKOLENIA:
Olsztyn Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji ul.Jagiellońska 91A
TERMIN SZKOLENIA:

21 maja 2020

TRENER PROWADZĄCY

Anna-Wtulich-Smulska

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl