Akademia Marki

CEL SZKOLENIA:

Poprzez udział w szkoleniu uczestnik pozna znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu marki osobistej, nauczy się, jak posługiwać się mediami społecznościowymi w biznesie, pozna zasady skutecznego storytellingu i content marketingu w social media, dowie się, czym charakteryzuje się komunikacja w mediach społecznościowych, jak tworzyć teksty, które przykują uwagę klienta, opanuje zasady komunikacji marki w social media.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  • Poznasz charakterystykę marketingową serwisów social media (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Youtube, inne).
  • Nauczysz się jak wykorzystywać je w biznesie.
  • Dowiesz dlaczego media społecznościowe są tak popularne i poznasz aktualne dane statystyczne (ile ludzi korzysta z platform social media, reklamy, budżety, formy komunikacji).
  • Poznasz zasady skutecznego content marketingu i storytellingu w social media.
  • Dowiesz się, dlaczego wiedza, za którą zwykle nie trzeba płacić przyciąga klientów i ostatecznie się opłaca oraz buduje wiarygodność marki. Jaką formę wybrać (artykuły, filmy, podcasty)?
  • Poznasz inspirujące case study – przykłady marek w social media i marek, które dobrze wykorzystują content marketing.
  • Dowiesz się czym charakteryzuje się komunikacja w mediach społecznościowych.
  • Nauczysz się wykorzystać kanały social media zgodnie z ich charakterystyką
  • Podniesiesz swoje kompetencje w wykorzystaniu narzędzi dostępnych w poszczególnych serwisach.
  • Nauczysz się mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych i określać grupę docelową.
  • Opanujesz zasady komunikacji marki w social media (jak to robić, jak często, case study ’s i przykłady marek, różnice pomiędzy komunikacją w poszczególnych serwisach).
GRUPA DOCELOWA:

Pracownicy, którzy:

  • zarządzają wizerunkiem firmy w Internecie,
  • zarządzają sprzedażą w Internecie,
  • poszukują i obsługują klientów w mediach społecznościowych,
  • zajmują się marketingiem firmy,
  • projektują i monitorują reklamy na Facebooku,
  • budują społeczność wokół marki,
  • poszukują nowych partnerów do współpracy z ich marką.
PROGRAM SZKOLENIA:

Zjazd I  – Social Media krok po kroku w twojej praktyce biznesowej (Facebook, LinkedIn, Tik Tok)

Dzień I

21 kwietnia 2022

  1. Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu marki osobistej
  2. Audyt mediów uczestników
  3. 9 kroków do stworzenia marki osobistej w sieci (Facebook, LinkedIn):
    • Zaistniej, czyli Twoja Marka w sieci
    • Pomysł na Twoją Markę
    • Scenariusz
    • Budowa profilu – jak stworzyć konto mistrzowskie
    • Grafiki – jak stworzyć przyciągające uwagę publikacje

Dzień II

22 kwietnia 2022

  1. Treści, czyli tworzenie wartościowych publikacji
  2. Zdjęcie, jako „zatrzymanie chwili” i rozpoczęcie procesu sprzedażowego
  3. Video – jak tworzyć wartościowe formaty video, które sprzedają (najnowsze trendy)
  4. Zaangażowanie społeczności – jak je zbudować, utrzymać i osiągać systematyczne wzrosty

 

Zjazd II – Storytelling w mediach społecznościowych oraz praktyka działania w kanale Instagram

Dzień I

12 maja 2022

  1. Twoja twórcza przestrzeń, czyli o tym, żeby się chciało chcieć
  2. Autentyczność – mów albo prawdę, albo w ogóle. Jak budować wiarygodną komunikację w social mediach
  3. Bohater-problem-czytelnik – triada, bez której nie ma opowieści. Definiowanie grupy docelowej i skuteczna komunikacja nadawca-odbiorca
  4. Trójdzielna struktura tekstu i 5 chwytów narracyjnych „Jak uwieść czytelnika”
  5. Pozyskujące, angażujące, sprzedażowe i dla superfanów, czyli wszystko o treściach w social mediach
  6. Burza mózgów – tworzymy własny harmonogram treści w social mediach
  7. Moje pierwsze story – trening pisania

Dzień II

13 maja 2022

  1. Dlaczego warto założyć konto na Instagramie? Korzyści z tego płynące.
  2. Podstawy. Co umieścić w Bio? Jaką stylistykę obrać?
  3. Strona techniczna. Jak robić zdjęcia i montować filmy?
  4. Pomysły na posty i stories.
  5. Jak skutecznie zaangażować społeczność.
  6. Przykładowy dzień. Planowanie publikacji
  7. Filmy instastories i insta reels.
  8. Grupa docelowa. Czyli do kogo chcemy dotrzeć.
  9. Pokaż się! Daj się poznać odbiorcom.
  10. Udostępnianie i współprace crossowe.
  11. Dlaczego warto połączyć różne kanały Social media i jak to efektywnie prowadzić.
  12. Komunikacja w Social Media. Wpadki i dobre przykłady.

 

Zjazd III – Strategia budowania marki

Dzień I

26 maja 2022

  1. Po co komu marka? Korzyści z budowania mocnej marki
  2. Co musisz wiedzieć, żeby budować silną markę?
  3. 4 poziomy spójności marki
  4. Pozycjonowanie marki na rynku – jak zorganizować swój „kurnik”?
  5. Marketing 4C zamiast 4P – łatwiej już było
  6. Core Value i Extended Value

Dzień II

27 maja 2022

  1. Dystynktywne zasoby marki
  2. Archetyp marki – czyli początek drogi
  3. Segmentacja i Grupa Docelowa
  4. Co to są Punkty Stylu? Gdzie ich szukać i jak je wykorzystać?
  5. Wyróżniki marki
  6. ESP czy USP?
  7. Kanały i narzędzia komunikacji w marketingu
CENA SZKOLENIA:
6600 zł / do 5 kwietnia promocja 4400 zł
ILOŚĆ GODZIN:
42
GODZINY SZKOLENIA:
9:00 – 15:00
MIEJSCE SZKOLENIA:
Olsztyn
TERMIN SZKOLENIA:

Zjazd I – 21-22.04.2022

Zjazd II – 12-13.05.2022

Zjazd III – 26-27.05.2022

MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

 Napisz
poczta@akademiakompas.pl