Poprzez udział w szkoleniu uczestnik pozna znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu marki osobistej, nauczy się, jak posługiwać się mediami społecznościowymi w biznesie, pozna zasady skutecznego storytellingu i content marketingu w social media, dowie się, czym charakteryzuje się komunikacja w mediach społecznościowych, jak tworzyć teksty, które przykują uwagę klienta, opanuje zasady komunikacji marki w social media.
- Poznasz charakterystykę marketingową serwisów social media (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Youtube, inne).
- Nauczysz się jak wykorzystywać je w biznesie.
- Dowiesz dlaczego media społecznościowe są tak popularne i poznasz aktualne dane statystyczne (ile ludzi korzysta z platform social media, reklamy, budżety, formy komunikacji).
- Poznasz zasady skutecznego content marketingu i storytellingu w social media.
- Dowiesz się, dlaczego wiedza, za którą zwykle nie trzeba płacić przyciąga klientów i ostatecznie się opłaca oraz buduje wiarygodność marki. Jaką formę wybrać (artykuły, filmy, podcasty)?
- Poznasz inspirujące case study – przykłady marek w social media i marek, które dobrze wykorzystują content marketing.
- Dowiesz się czym charakteryzuje się komunikacja w mediach społecznościowych.
- Nauczysz się wykorzystać kanały social media zgodnie z ich charakterystyką
- Podniesiesz swoje kompetencje w wykorzystaniu narzędzi dostępnych w poszczególnych serwisach.
- Nauczysz się mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych i określać grupę docelową.
- Opanujesz zasady komunikacji marki w social media (jak to robić, jak często, case study ’s i przykłady marek, różnice pomiędzy komunikacją w poszczególnych serwisach).
Pracownicy, którzy:
- zarządzają wizerunkiem firmy w Internecie,
- zarządzają sprzedażą w Internecie,
- poszukują i obsługują klientów w mediach społecznościowych,
- zajmują się marketingiem firmy,
- projektują i monitorują reklamy na Facebooku,
- budują społeczność wokół marki,
- poszukują nowych partnerów do współpracy z ich marką.
Zjazd I – Social Media krok po kroku w twojej praktyce biznesowej (Facebook, LinkedIn, Tik Tok)
Dzień I
21 kwietnia 2022
- Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu marki osobistej
- Audyt mediów uczestników
- 9 kroków do stworzenia marki osobistej w sieci (Facebook, LinkedIn):
-
- Zaistniej, czyli Twoja Marka w sieci
- Pomysł na Twoją Markę
- Scenariusz
- Budowa profilu – jak stworzyć konto mistrzowskie
- Grafiki – jak stworzyć przyciągające uwagę publikacje
Dzień II
22 kwietnia 2022
- Treści, czyli tworzenie wartościowych publikacji
- Zdjęcie, jako „zatrzymanie chwili” i rozpoczęcie procesu sprzedażowego
- Video – jak tworzyć wartościowe formaty video, które sprzedają (najnowsze trendy)
- Zaangażowanie społeczności – jak je zbudować, utrzymać i osiągać systematyczne wzrosty
Zjazd II – Storytelling w mediach społecznościowych oraz praktyka działania w kanale Instagram
Dzień I
12 maja 2022
- Twoja twórcza przestrzeń, czyli o tym, żeby się chciało chcieć
- Autentyczność – mów albo prawdę, albo w ogóle. Jak budować wiarygodną komunikację w social mediach
- Bohater-problem-czytelnik – triada, bez której nie ma opowieści. Definiowanie grupy docelowej i skuteczna komunikacja nadawca-odbiorca
- Trójdzielna struktura tekstu i 5 chwytów narracyjnych „Jak uwieść czytelnika”
- Pozyskujące, angażujące, sprzedażowe i dla superfanów, czyli wszystko o treściach w social mediach
- Burza mózgów – tworzymy własny harmonogram treści w social mediach
- Moje pierwsze story – trening pisania
Dzień II
13 maja 2022
- Dlaczego warto założyć konto na Instagramie? Korzyści z tego płynące.
- Podstawy. Co umieścić w Bio? Jaką stylistykę obrać?
- Strona techniczna. Jak robić zdjęcia i montować filmy?
- Pomysły na posty i stories.
- Jak skutecznie zaangażować społeczność.
- Przykładowy dzień. Planowanie publikacji
- Filmy instastories i insta reels.
- Grupa docelowa. Czyli do kogo chcemy dotrzeć.
- Pokaż się! Daj się poznać odbiorcom.
- Udostępnianie i współprace crossowe.
- Dlaczego warto połączyć różne kanały Social media i jak to efektywnie prowadzić.
- Komunikacja w Social Media. Wpadki i dobre przykłady.
Zjazd III – Strategia budowania marki
Dzień I
26 maja 2022
- Po co komu marka? Korzyści z budowania mocnej marki
- Co musisz wiedzieć, żeby budować silną markę?
- 4 poziomy spójności marki
- Pozycjonowanie marki na rynku – jak zorganizować swój „kurnik”?
- Marketing 4C zamiast 4P – łatwiej już było
- Core Value i Extended Value
Dzień II
27 maja 2022
- Dystynktywne zasoby marki
- Archetyp marki – czyli początek drogi
- Segmentacja i Grupa Docelowa
- Co to są Punkty Stylu? Gdzie ich szukać i jak je wykorzystać?
- Wyróżniki marki
- ESP czy USP?
- Kanały i narzędzia komunikacji w marketingu
6600 zł / do 5 kwietnia promocja 4400 zł
42
9:00 – 15:00
Olsztyn
Zjazd I – 21-22.04.2022
Zjazd II – 12-13.05.2022
Zjazd III – 26-27.05.2022
MASZ PYTANIA ZWIĄZANE ZE SZKOLENIEM?
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas
+48 500 181 698
Napisz
poczta@akademiakompas.pl