Strefa wiedzy

Zmiana nawyków – Czy odrabiasz lekcje ?

O nawykach napisano wiele książek, można o nich teoretyzować godzinami. Można próbować robić ćwiczenia, które zajmą tygodnie a później z opadłymi rękami wrócić do swoich starych schematów. Zmiana nawyków znakomicie wpływa na nasze relacje, rozwój zawodowy, pozycje społeczną. Warto się im przyjrzeć i doskonalić te, które nam

Czytaj dalej »
Strefa wiedzy

Cele a realizacja

Na naszej ścieżce życia planujemy, że będziemy lepszymi przyjaciółmi, partnerami, szefami, pracownikami, rodzicami. W nas samych w momencie postanowień tworzą się dwie oddzielne postacie. Jedna z nich to planista, który planuje dokonać zmiany a druga jest wykonawcą, który musi to wykonać. Czym dalej przesuwają się kartki

Czytaj dalej »
Strefa wiedzy

Wysokoskuteczność wpływa na rezultaty naszych działań

Ludzie wysoce skuteczni są zdecydowanie bardziej zaangażowani w planowanie swojego dnia, projektów i zadań.Uzyskują dużo punktów w kategorii wyznaczania sobie celów i priorytetów. Umieją dokonywać odpowiednich wyborów.Poza tym często są bardziej szczęśliwi, bardziej panują nad emocjami, częściej awansują i są lepiej wynagradzani w dłuższym okresie czasu. Jak

Czytaj dalej »
Strefa wiedzy

Najważniejsze pytanie sprzedażowe PO CO ?

Gdy obejrzysz prezenrację Steve’a Jobsa odkryjesz, ze był mistrzem odpowiadania na pytanie „po co?”. Mówił, że wszyscy przedsiębiorcy na świecie potrafią powiedzieć, CO ROBIĄ ( opisać swój produkt, usługę) , trochę mniej ludzi w świecie biznesu potrafi powiedzieć, JAK RO ROBIĄ, ale tylko nieliczni potrafią krótko powiedzieć  PO CO

Czytaj dalej »
Strefa wiedzy

Nie każdy może być handlowcem

Najlepsi i najsłabsi handlowcy są zróżnicowani pod względem pięć cech osobowości, ale dwie z nich mają szczególny wpływ na wyniki sprzedażowe. Na potrzeby pomiaru cech osobowości handlowców opracowany został przez Harvard Business Review specjalny kwestionariusz, oparty w części na teorii osobowości autorstwa Paula Costy i Roberta McCrae, zwanej wielką piątką (Big

Czytaj dalej »
Strefa wiedzy

Trudne rozmowy z pracownikami

Należy pamiętać, aby „trudną” rozmowę zamienić na rozmowę „rozwojową”. Dzięki temu cele, które wyznaczamy sobie w zarządzaniu personelem, będą zdecydowanie łatwiejsze do osiągnięcia. Każda, nawet „trudna”, rozmowa powinna być przeprowadzona z poszanowaniem godności pracownika i zasad współżycia społecznego. A zatem przełożony musi: panować nad emocjami, starać się w spokojny

Czytaj dalej »

Szukasz szkolenia dla siebie lub swojej firmy ?

Skontaktuj się z nami - skorzystaj z naszych kompetencji, doświadczenia i zaangażowania