Celem szkolenia jest zrozumienie zastosowania content marketingu w internecie
Szkolenie skierowane jest do osób, które do tej pory nie zajmowały się content marketingiem, bądź chcą poszerzyć swoją wiedzę.
Content marketing w strategii firmy.
Formy contentu i kanały dystrybucji.
Globalne trendy.
Webwriting i copywriting:
Percepcja treści
Język korzyści, czyli jak budować skuteczny przekaz
Copywriting sprzedażowy: jak argumentować, by sprzedawać więcej
Rola emocji w przekazie
Skuteczne formuły copywriterskie do tworzenia klialnych nagłówków – warsztat.
Znaczenie blogów dla SEO i dystrybucji treści.
Foto content w Internecie, Zasady tworzenia: zdjęcia, grafiki, infografiki, memy.
Wideo marketing i jego znaczenie w konsumowaniu treści przez Internautę w 2018 r.
Dystrybucja i recykling treści: www, Google, Facebook, Instagram, LinkedIn.
Tworzenie harmonogramu treści.
Podsumowanie.
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002