Poprzez udział w szkoleniu uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę dotyczącą podstawowych i kluczowych czynników budujących skuteczną sprzedaż. Dowie się jakie znaczenie ma znajomość oferty i nawyków w procesie sprzedaży oraz przećwiczy podstawowe zasady perswazji w komunikacji sprzedażowej. Uczestnik dowie się, jak zamknąć proces sprzedaży. Wykształci umiejętność skutecznego działania poprzez trening budowania pewności siebie oraz dowie się czym jest i jak zastosować prawo do porażki w procesie sprzedaży. Uczestnik szkolenia wykształci kompetencje społeczne tj.: świadoma autoprezentację, skuteczne i długotrwałe budowanie relacji z klientami, umiejętne prowadzenie rozmów i radzenie sobie z porażką.
– pozyskasz wiedzę na temat skutecznych narzędzi i technik sprzedażowych,
– poznasz archetypy w procesie sprzedaży i potrafi z nich korzystać,
– przeanalizujesz potrzeby w kontekście produktu i usługi,
– przeanalizujesz kluczowe wartości produktu w kontekście działań marketingowych,
– skutecznie wpłniesz i ustalisz marżę produktu,
– sprzedasz poprzez unikanie straty,
– przeanalizujesz kanały i narzędzia sprzedażowe,
– spersonalizujesz ofertę produktową,
– scharakteryzujesz modele twardych działań sprzedażowych
– scharakteryzujesz realizuje pojęcie rentowności
– zbudujesz relacje z klientami
– podtrzymasz długotrwałe relacje z nowymi i obecnymi klientami
– nawiążesz nowe kontakty biznesowe
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i pracowników, sprzedawców którzy na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży, pracują na stanowiskach związanych ze sprzedażą, aktywnie pozyskują klientów dzięki zastosowaniu odpowiednich technik i taktyk sprzedażowych.
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002