Kompleksowe szkolenie

Sprzedaż 3.0

Poprzez udział w szkoleniu uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę dotyczącą podstawowych i kluczowych czynników budujących skuteczną sprzedaż. Dowie się jakie znaczenie ma znajomość oferty i nawyków w procesie sprzedaży oraz przećwiczy podstawowe zasady perswazji w komunikacji sprzedażowej. Uczestnik dowie się, jak zamknąć proces sprzedaży. Wykształci umiejętność skutecznego działania poprzez trening budowania pewności siebie oraz dowie się czym jest i jak zastosować prawo do porażki w procesie sprzedaży. Uczestnik szkolenia wykształci kompetencje społeczne tj.: świadoma autoprezentację, skuteczne i długotrwałe budowanie relacji z klientami, umiejętne prowadzenie rozmów i radzenie sobie z porażką.

 

– pozyskasz wiedzę na temat skutecznych narzędzi i technik sprzedażowych,

– poznasz archetypy w procesie sprzedaży i potrafi z nich korzystać,

– przeanalizujesz potrzeby w kontekście produktu i usługi,

– przeanalizujesz kluczowe wartości produktu w kontekście działań marketingowych,

– skutecznie wpłniesz i ustalisz marżę produktu,

– sprzedasz poprzez unikanie straty,

– przeanalizujesz kanały i narzędzia sprzedażowe, 

– spersonalizujesz ofertę produktową,

– scharakteryzujesz modele twardych działań sprzedażowych

– scharakteryzujesz realizuje pojęcie rentowności 

– zbudujesz relacje z klientami

– podtrzymasz długotrwałe relacje z nowymi i obecnymi klientami

– nawiążesz nowe kontakty biznesowe

Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i pracowników, sprzedawców którzy na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży, pracują na stanowiskach związanych ze sprzedażą, aktywnie pozyskują klientów dzięki zastosowaniu odpowiednich technik i taktyk sprzedażowych.

  1. Automotywacja sprzedawcy – „przebijanie balona”
  2. Typologia osobowości w podejściu biznesowym
  3. Bariery sprzedażowe
  4. Co musisz wiedzieć aby zostać „zawodowcem”
  5. Co jest ważniejsze od ceny w procesie sprzedaży?
  6. Proces zakupowy, a doświadczenie klienta – Podróż Bohatera
  7. 4 elementy, na które zwracają uwage klienci w procesie zakupowym i w obsłudze klienta
  8. Czym jest proces empatycznego słuchania?
  9. Profesjonalny sposób zadawania pytań w procesie obsługi klienta
  10. Analiza potrzeb klienta 
  11. Negatywne obrazowanie
  12. Piramida budowania relacji, sprzedaży i obsługi klienta
  13. Język korzyści, a Storytelling – w procesie sprzedaży i obsługi klienta
  14. Profesjonalne reagowanie na obiekcje klienta
  15. Etap po-sprzedażowy czyli „podgrzewanie leadów”
 
 
 
CENA SZKOLENIA:
4500 zł 
ILOŚĆ GODZIN:
8
GODZINY SZKOLENIA:
9:00 – 15:00
MIEJSCE SZKOLENIA:
Olsztyn
TERMIN SZKOLENIA:
04.09.2023

Masz pytania ?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

Napisz
poczta@akademiakompas.pl

trenerzy

Prowadzący szkolenie


Trener biznesu

Ziemowit Sosiński

Coach, wykładowca, wieloletni praktyk biznesu na wielu szczeblach. Współtwórca, współwłaściciel i manager firm branży reklamowej, które stały się krajowymi liderami.

ZAUFAJ PROFESJONALISTOM

Zobacz inne nasze szkolenia

“Usługi Akademii Kompas sprostały naszym wysokim oczekiwaniom, dlatego śmiało możemy polecić Akademię Kompas jako godnego zaufania partnera.”

“Uwalniamy potencjał i towarzyszymy w zmianach, aż do osiągnięcia założonego celu!”

Małgorzata DUDEK
MAŁGORZATA BUKOWSKA-SELWON
  • EXPECTUM

    Usługi Akademii Kompas sprostały naszym wysokim oczekiwaniom, dlatego śmiało możemy polecić Akademię Kompas jako godnego zaufania partnera.
  • Hotel Pirat & SPA

    Profesjonalizm, zaangażowanie, bardzo duża wiedza, doświadczenie trenera i przede wszystkim partnerskie podejście okazały się być na najwyższym poziomie. Indywidualny tryb prowadzenia szkolenia pozwolił na znaczące poszerzenie wiedzy z zagadnień menadżerskich oraz negocjacyjnych. Polecamy firmę AKADEMIA KOMPAS jako solidnego i nietuzinkowego partnera
  • ENTRA

    Mamy okazję współpracować z Akademią Rozwoju Osobistego Kompas już od kilku lat. Firma ta charakteryzuje się bardzo dogłębną analizą potrzeb pod które odpowiednio dopasowuje programy szkoleniowe. Podążą za potrzebami klienta nieustannie podnosząc poziom jego rozwoju. Kadra Akademii Kompas to osoby wrażliwe na sugestie oraz potrzeby rozwojowe firmy którą obsługują. Polecam Akademię Kompas jako partnera godnego współpracy.
  • Leluki

    Firma Akademia Rozwoju Osobistego Kompas na początku naszej współpracy dokonała analizy potrzeb szkoleniowych, na której podstawie przygotowała program szkoleń odpowiadający naszym potrzebom. Doceniamy zaangażowanie, profesjonalną kadrę oraz elastyczne podejście do współpracy. Dzięki udziałowi w szkoleniach widzę, że kadra naszej firmy podniosła znacząco swoją świadomość w zakresie szkoleniowym, poszerzyliśmy wiedzę oraz zdobyliśmy nowe umiejętności, które wdrażamy już w codziennych działaniach. Akademia Rozwoju Osobistego Kompas jest firmą wartą polecenia i godnym partnerem do współpracy.
  • PGN

    Współpraca z Akademią Rozwoju Osobistego Kompas przyniosła naszej firmie realne pozytywne i długotrwałe efekty. Przeprowadzone szkolenia i usługi coachingowe poprzedzone były dogłębną analizą potrzeb firmy oraz oczekiwań uczestników. Wysoki poziom merytoryczny, doskonałe dopasowanie usług do naszych potrzeb, doświadczenie i zaangażowanie konsultantów oraz nastawienie na długofalową współpracę sprawiły, że odbyte szkolenia i sesje coachingowe wymiernie przyczyniły się do rozwoju naszej firmy, a także stały się impulsem do osobistego rozwoju poszczególnych uczestników. Szczerze polecam.
  • ELTEL

    Doceniamy profesjonalne podejście i zaangażowanie Akademii Kompas w obsługę naszych projektów szkoleniowych, tym samym wysoko oceniając poziom i skuteczność realizowanych projektów.
  • SUN INVEST

    W ostatnim czasie nasi pracownicy uczestniczyli w kilku szkoleniach ogranizowanych przez Akademmię Kompas. Szkolenia przebiegały zgodnie z przedstawionym harmonogramem, a umiejętności interpersonalno - organizacyjne i ogromna wiedza trenerów skłaniały uczestników szkolenia do podejmowania wielu dyskusji związanych z tematyką szkolenia, uczestnictwa w warsztatach i integracji szkolnej grupy. Dzięki temu organizowane szkolenia są dynamiczne, aktywne i wysoce efektywne.
  • MODERN SCHOOL

    Nasza współpraca przebiega bardzo sprawnie i z dużym zaangażowaniem, dlatego z całym przekonaniem rekomenduję Akademię Kompas jako specjalistę w swojej branży
  • OCTIM

    Standardy w Akademii Kompas w pełni spełniły wszystkie nasze oczekiwania. Współpraca ta przyniosła wiele korzyści naszej firmie, a w przyszłości na pewno jeszcze skorzystamy z usług Akademii Kompas.
  • Model Art

    Akademia Kompas to dla Model Art. sp. z o.o. część organizacji. Współpracujemy ze sobą od dwóch lat w zakresie poprawy organizacji, komunikacji, szkoleń oraz motywowania pracowników głównie kadry kierowniczej i zarządczej. Zespół Doradców Akademii Kompas to profesjonaliści w swojej dziedzinie.

Szukasz szkolenia dla siebie lub swojej firmy ?

Skontaktuj się z nami - zaufaj profesjonalistom !