Zdobycie wiedzy na temat pracy na stanowisku pokojowej oraz zdobycie umiejętności związanych z profesjonalną obsługą Gościa w hotelu
1.Wprowadzenie standaryzacji wyglądu, stroju, zachowania osoby pełniącej funkcję pokojowej
2.Wprowadzenie systematyki działań bieżących
3.Umiejętność doboru środków czyszczących, jak również poprawnej konserwacji sprzętów w pokoju hotelowym.
4.Poznanie metod sprzątania w obiekcie
5.Stworzenie standardów pracy na stanowisku pokojowej.
Korzyści z udziału:
1.Wzrost umiejętności zawodowych pracownika Służby Pięter
2.Poznanie najlepszych praktyk z zakresu pracy, techniki i sposobów profesjonalnej pracy
Branża hotelarska
1.Wstęp do szkolenie – Pokojowa i jej rola w obiekcie
2.Specyfika pracy w hotelu
Niezbędne predyspozycje do pracy pokojowej – dlaczego jest to tak ciężka praca
Współpraca z innymi działami w hotelu
3.Zakres czynności pokojowej
4.Strój i wizerunek pokojowej
5.Zachowania pożądane i niedozwolone – co powinniśmy, co musimy, a czego nam nie wolno
6.Standardy sprzątania
7.Pokój hotelowy
8.Łazienka hotelowa
9.Powierzchnie ogólnodostępne
10.Sytuacje trudne w pracy pokojowej
11.Gość nachalny, niegrzeczny – jak sobie z nimi radzić
12.Sytuacje niecodzienne
13.Podsumowanie szkolenia
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002