Celem szkolenia jest zdobycie podstawowych umiejętności związanych z obsługą Gościa w recepcji hotelowej.
1.Usystematyzowanie wiedzy i narzędzi w zakresie czynności wykonywanych na stanowisku recepcjonisty, w tym w szczególności: przejęcia zmiany, profesjonalnego zameldowania i wymeldowania Gości, prowadzenia rozmów telefonicznych.
2.Poznanie specyfiki pracy na recepcji w tym zachowania pożądane i niedopuszczane
3.Poznanie możliwości i metod radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
Poznanie standardów wizerunkowych na stanowsksu recepcjonisty
Hotelarstwo
Zachowania pożądane
Zachowania niedopuszczalne
Przejęcie zmiany
Check in – warsztaty praktyczne
Standardy rozmowy telefonicznej – warsztaty praktyczne
Check out
Zmiana nocna – dlaczego jej praca jest taka ważna
Ochrona danych osobowych
Typy Gości – opis zachowania i wskazówki dla obsługi
Gość niegrzeczny, narzekający, nachalny – jak sobie z nimi radzić
Pytania ze strony uczestników
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002