najbardziej zaawansowany program
przygotowując zespoły sprzedaży do sprawnego
i skutecznego działania na nowoczesnym
i głęboko nasyconym rynku ( 8 dni szkoleniowych )

Ofensywny program
rozwoju sił sprzedaży

Celem szkolenia jest wydobycie potencjału jaki posiada osoba na stanowisku sprzedażowym. Przekazanie jej wiedzy, rozwinięcie kompetencji, wyuczenie mechanizmów typowych dla działań handlowca/sprzedawcy.

 
  1. Poznanie strategicznego zestawu technik i taktyk sprzedaży
  2. Nabycie umiejętności prezentacji produktów i usług i, nabycie umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami.
  3. Poznanie wielu narzędzi związanych z marketingiem, PR i nowymi technologiami, które posłużą do możliwie najbardziej efektywnych działań sprzedażowych.
  4. Wzrost przychodów ze sprzedaży
  5. Umiejętność budowania lojalności wśród klientów
  6. Nowa wizja i energia do działania
  7. Zbudowanie świadomej osobowości

Osoby, które pracują lub chcą pracować na stanowiskach związanych ze sprzedażą.

 
  1. BLOK 1 (2 dni)
    Strategia 4 filarów sprzedaży (od czego zależy sukces i jak zaprogramować firmę do sprawnych działań handlowych)
    dlaczego klient powinien kupować od nas ?
    jak wygląda i co mówi moja marka ?
    narzędzia skutecznego budowania marki i komunikacji marketingowej
    Touchpointy, ESP, ESP, Insighty konsumenckie – jak to jest chodzić w butach swojego kienta ?
    Jak wykorzystać kompetencje marketera w działaniach sprzedażowych ?
    Zawsze zaczynaj od „Dlaczego” czyli rozbudowana formuła Elevator Speech
    Elementy formuły 4C
    Co to jest CONVENIENCE w procesie ofertowania i sprzedaży
  2. BLOK 2 (2 dni)
    Pojęcie komunikacji biznesowej
    Modele komunikacyjne stosowane w sprzedaży
    Filtry i Bariery komunikacyjne
    Warstwy wypowiedzi wg. Shultza Von Thuna
    Parafraza jako podstawowe narzędzie słuchacza w procesie sprzedaży
    Jak zadawać skuteczne pozytywne pytania w procesie sprzedaży
    Typy klientów (progi informacyjne)
    Systemy reprezentacji
    Reguły wywierania wpływu w procesie sprzedaży
    Gra strategiczna (diagnoza komunikacyjna)
  3. BLOK 3 (2 dni)
    Motywacja i automotywacja
    Dlaczego ludzie kupują ?
    Techniki budowania relacji z klientem
    Analiza potrzeb – wykryj lub wykreuj
    Sztuka prezentacji produktów i usług
    Sprzedaż poprzez emocje – jak docierać do lewej półkuli mózgu
    Techniki zamykania sprzedaży (technika 3 i 5 pytań)
    Techniki reagowania na obiekcje i identyfikacja prawdziwych obiekcji
    Strategia sprzedaży AIDA
    Co to są Macierze Klientów ?
    Pozytywne i negatywne obrazowanie
  4. BLOK 4 (2 dni)
    Profesjonalne zachowania sprzedawcy w trudnych sytuacjach
    Trudne zagrywki klientów – jak sobie z nimi radzić ?
    Storytelling w sprzedaży
    Jak budować opowieści sprzedażowe ?
    Kanały dystrybucji opowieści sprzedażowych
    Co to jest BATNA ?
    Kiedy telefon, a kiedy email ?
    Jak pisać maile do klientów, które nie trafią do kosza ?
    Warsztat z zakresu konstruowania profesjonalnych ofert sprzedażowych i pisania wiadomości e-mailowych.
 
ILOŚĆ GODZIN:
8 DNI INTENSYWNEGO SZKOLENIA METODAMI WARSZTATOWYMI I WYKŁADOWYMI

Masz pytania ?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas
+48 500 181 698

Napisz
poczta@akademiakompas.pl

ZAUFAJ PROFESJONALISTOM

Zobacz inne nasze szkolenia

“Usługi Akademii Kompas sprostały naszym wysokim oczekiwaniom, dlatego śmiało możemy polecić Akademię Kompas jako godnego zaufania partnera. ”

“Uwalniamy potencjał i towarzyszymy w zmianach, aż do osiągnięcia założonego celu!”

Małgorzata DUDEK
MAŁGORZATA BUKOWSKA-SELWON
  • EXPECTUM

    Usługi Akademii Kompas sprostały naszym wysokim oczekiwaniom, dlatego śmiało możemy polecić Akademię Kompas jako godnego zaufania partnera.
  • Hotel Pirat & SPA

    Profesjonalizm, zaangażowanie, bardzo duża wiedza, doświadczenie trenera i przede wszystkim partnerskie podejście okazały się być na najwyższym poziomie. Indywidualny tryb prowadzenia szkolenia pozwolił na znaczące poszerzenie wiedzy z zagadnień menadżerskich oraz negocjacyjnych. Polecamy firmę AKADEMIA KOMPAS jako solidnego i nietuzinkowego partnera
  • ENTRA

    Mamy okazję współpracować z Akademią Rozwoju Osobistego Kompas już od kilku lat. Firma ta charakteryzuje się bardzo dogłębną analizą potrzeb pod które odpowiednio dopasowuje programy szkoleniowe. Podążą za potrzebami klienta nieustannie podnosząc poziom jego rozwoju. Kadra Akademii Kompas to osoby wrażliwe na sugestie oraz potrzeby rozwojowe firmy którą obsługują. Polecam Akademię Kompas jako partnera godnego współpracy.
  • Leluki

    Firma Akademia Rozwoju Osobistego Kompas na początku naszej współpracy dokonała analizy potrzeb szkoleniowych, na której podstawie przygotowała program szkoleń odpowiadający naszym potrzebom. Doceniamy zaangażowanie, profesjonalną kadrę oraz elastyczne podejście do współpracy. Dzięki udziałowi w szkoleniach widzę, że kadra naszej firmy podniosła znacząco swoją świadomość w zakresie szkoleniowym, poszerzyliśmy wiedzę oraz zdobyliśmy nowe umiejętności, które wdrażamy już w codziennych działaniach. Akademia Rozwoju Osobistego Kompas jest firmą wartą polecenia i godnym partnerem do współpracy.
  • PGN

    Współpraca z Akademią Rozwoju Osobistego Kompas przyniosła naszej firmie realne pozytywne i długotrwałe efekty. Przeprowadzone szkolenia i usługi coachingowe poprzedzone były dogłębną analizą potrzeb firmy oraz oczekiwań uczestników. Wysoki poziom merytoryczny, doskonałe dopasowanie usług do naszych potrzeb, doświadczenie i zaangażowanie konsultantów oraz nastawienie na długofalową współpracę sprawiły, że odbyte szkolenia i sesje coachingowe wymiernie przyczyniły się do rozwoju naszej firmy, a także stały się impulsem do osobistego rozwoju poszczególnych uczestników. Szczerze polecam.
  • ELTEL

    Doceniamy profesjonalne podejście i zaangażowanie Akademii Kompas w obsługę naszych projektów szkoleniowych, tym samym wysoko oceniając poziom i skuteczność realizowanych projektów.
  • SUN INVEST

    W ostatnim czasie nasi pracownicy uczestniczyli w kilku szkoleniach ogranizowanych przez Akademmię Kompas. Szkolenia przebiegały zgodnie z przedstawionym harmonogramem, a umiejętności interpersonalno - organizacyjne i ogromna wiedza trenerów skłaniały uczestników szkolenia do podejmowania wielu dyskusji związanych z tematyką szkolenia, uczestnictwa w warsztatach i integracji szkolnej grupy. Dzięki temu organizowane szkolenia są dynamiczne, aktywne i wysoce efektywne.
  • MODERN SCHOOL

    Nasza współpraca przebiega bardzo sprawnie i z dużym zaangażowaniem, dlatego z całym przekonaniem rekomenduję Akademię Kompas jako specjalistę w swojej branży
  • OCTIM

    Standardy w Akademii Kompas w pełni spełniły wszystkie nasze oczekiwania. Współpraca ta przyniosła wiele korzyści naszej firmie, a w przyszłości na pewno jeszcze skorzystamy z usług Akademii Kompas.
  • Model Art

    Akademia Kompas to dla Model Art. sp. z o.o. część organizacji. Współpracujemy ze sobą od dwóch lat w zakresie poprawy organizacji, komunikacji, szkoleń oraz motywowania pracowników głównie kadry kierowniczej i zarządczej. Zespół Doradców Akademii Kompas to profesjonaliści w swojej dziedzinie.

Szukasz szkolenia dla siebie lub swojej firmy ?

Skontaktuj się z nami - zaufaj profesjonalistom !