Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności oceniania kompetencji pracowniczych oraz zrozumienie systemu wartościowania kompetencji.
– Zdobycie umiejętności dokonywania oceny kompetencji pracowniczych.
– Zdobycie wiedzy z zakresu rozmowy oceniającej.
– Zdobycie umiejętności udzielania korygującej informacji zwrotnej.
– Zdobycie kompetencji radzenia sobie z sytuacjami trudnymi podczas rozmowy.
Szkolenie skierowane jest do osób, które do tej pory nie zajmowały się systemami ocen, natomiast dziś stoją przed zadaniem przygotowania i wdrożenia tego narzędzia. Grupą docelową są również menedżerowie wszystkich szczebli, którzy potrzebują usystematyzować sobie to narzędzie oraz zdobyć efektywną wiedzę na temat jego stosowania.
1.Zasadność wprowadzania systemu oceniania do firmy.
2.Czym są kompetencje?
3.Etapy oceny okresowej.
4.Wybór metod i technik oceniania oraz kryteriów i wag.
5.Tworzenie kwestionariusza ocen.
6.Narzędzia motywacyjne rozmowy oceniającej.
7.Zapoznanie pracowników z systemem oceniania.
8.Planowanie rozmowy oceniającej.
9.Planowanie ścieżek rozwoju zawodowego pracowników.
10.Struktura rozmowy oceniającej i kontrola jej przebiegu.
11.Trzy formuły rozmowy oceniającej: zamknięta, otwarta, coaching.
12.Metody przekazywania pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej.
13.Radzenie sobie w sytuacjach trudnych.
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002