Celem szkolenia jest poprawienie skuteczności działań marketingowych oraz podniesienie kompetencji w analizie własnej marki na wielu płaszczyznach.
Osoby pracujące w działach marketingu, sprzedaży, obsługi klienta.
Czym tak naprawdę jest i czym nie jest marketing ?
Prawa rządzące marketingiem, które musi znać każdy przedsiębiorca
Różne rodzaje strategii marketingowych – kim „chce być” nasza marka ?
Kategoria, pozycjonowanie i segmentacja – dlaczego to takie ważne i od czego musisz zacząć profesjonalne działania marketingowe ?
Czy lepiej być pierwszym czy lepszym – wybierz swoją drogę ?
Czy wiesz kto jest, a kto na pewno nie jest Twoim klientem ?
Trade Marketing – dlaczego to nie wystarczy ?
Wyróżnij się albo zgiń – stara prawda wciąż aktualna
Marketing Zintegrowany – jak być spójnym i komunikować odpowiednie treści ?
Jak budować markę zgodnie z własnym DNA ?
Osobowość Marki i Archetypy
Analiza SWOT
Formuła 4P czy 4C ?
Strategie działań marketingowych – ATL i BTL
Niestandardowe formy komunikacji marketingowej (event, ambient, guerilla marketing)
Nowoczesne narzędzia marketingowe – o czym nie wolno nam zapomnieć ?
Nasza marka w internecie
Content marketing – jak tworzyć dobre treści
Public Relations – kluczowe narzędzia
Czy współpraca z agencją reklamową jest konieczna ? Z kim i kiedy współpracować, a co robić własnymi siłami ?
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002