Celem szkolenia jest zbudowanie wizerunku marketingowego oraz zdobycie narzędzi służąych umocnieniu wizerunku na rynku.
1.Zdobycie wiedzy na temat prowadzenia obiektu hotelowego, funkcjonowania recepcji i służby sprzątającej.
2.Zdobycie wiedzy na temat budowania programu lojalnościowego, regulaminu hotelu oraz przygotowania voucherów okazjonalnych
3.Zdobycie wiedzy targi ślubne oraz wyszukać nowych partnerów.
4.Uporządkowanie wiedzy z zakresu marketingu dla obiektu hotelowego, polityki cenowej, działań promocyjnych i tworzenia ofert.
5.Zdobycie kompetencji dopasowania oferty, cen i działań promocyjnych dla poszczególnych segmentów
6.Zrozumienia zasad sezonowości dla poszczególnych segmentów oraz umiejętne określanie źródła podstawowych przychodów dla poszczególnych miesięcy.
Branża hotelarska
1.Wprowadzenie do szkolenia
2.Oferty hotelu w praktyce – przygotowywanie listów ofertowych i ulotek
usługa noclegowa
usługa gastronomiczna
usługa cateringowa
usługa konferencyjna
3.Budowanie programu lojalnościowego
Zaproszenie do współpracy
Regulamin
4.Vouchery okazjonalne – praktyczne przygotowanie szablonów
5.Targi ślubne w praktyce
Budowanie oferty, wyszukiwanie partnerów
Organizacja przedsięwzięcia krok po kroku
6.Elementy strategii marketingowej dla obiektu hotelowego- określenie stanu faktycznego
Rynki, segmenty, oferty
Konkurencja
Polityka cenowa
Działania promocyjne
8.Określenie źródeł podstawowych przychodów dla poszczególnych miesięcy
9.Dopasowanie oferty, cen i działań promocyjnych dla poszczególnych segmentów
Akademii Kompas
Nr. DAS 87840533/3/Q Rev: 002